Claudy Geplaatst: 14 april 2019 Geplaatst: 14 april 2019 Hallo, Zag dit liggen Heb nu oa paardenmest erin. Hoorde ook dat verse gist met suiker zou werken. Graag jullie reacties. Groetjes Claudia Quote
RobO Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 hiwij doen er alleen groen en bruin in, en soms een emmertje oude compostgeen kalk, versnellers oid, gaat al jaren prima Quote
weknow Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Is inderdaad overbodig....beetje flauwekul-reclame. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Patrijs Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Uit ervaring weet ik dat sommige compostversnellers wel werken. Zelf heb ik goede ervaringen met deze: Iedere paar manden de compost omzetten versneld het proces aanzienlijk. Quote De moestuin van Patrijs
weknow Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Patrijs. Snelle compost is voor stoere kerels! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Claudy Geplaatst: 18 april 2019 Auteur Geplaatst: 18 april 2019 Hallo, bedankt voor jullie reacties, gewoon de spierballen af en toe gebruiken door om te scheppen Quote
TuinVrouwtje87 Geplaatst: 19 april 2019 Geplaatst: 19 april 2019 Vind ik inderdaad ook wat overbodig. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.