Claus Posted June 4, 2019 Share Posted June 4, 2019 Deze komkommerplant bij eeen tuinwinkel gekocht. Staat nu ongeveer een maand in mijn eigen moestuin buiten..Aan het begin gingen de bladeren dood die eraan zaten. Nu is de stengels helemaal wit maar er komen wel nieuwe bladeren..Iemand enig idee wat dit is en wat ik eraan kan doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iloonsmoestuin Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 Hoi,Ik heb dit ook wel eens gehad omdat waarschijnlijk de temperatuurverschillen te groot zijn geweest, als er nieuw blad aankomt gewoon even aankijken bij mij waren er 3 vd 4 zo en 2 hebben het uiteindelijk overleefd. Succes Quote volg mijn avontuur op: https://www.instagram.com/iloonsmoestuin/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 ik denk dat hij ziek is,ik zou snel een nieuwe zaaien, binnen op warmte, heb je in een paar weken een mooie plant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts