deafbakker Geplaatst: 25 juni 2019 Geplaatst: 25 juni 2019 Hoi, Ik heb al een tijdje zitten google'en maar vind maar geen eenduidig antwoord.Kan ik Pokon Planten Voeding Bio (voor huis-, terras- en balkonplanten) ook gebruiken voor mijn basilicum, tomatenplanten, e.d.? Ik begrijp dat er ook moestuinvoeding is en dat de samenstelling daarvan beter zou zijn, maar is het wel mogelijk om de plantenvoeding die ik in huis heb te gebruiken qua gezondheid als ik de kruiden/groenten eet? De samenstelling hiervan is:NK 4+64,0% stikstof (N) totaal (3,5% organische stikstof en 0,5% nitraatstikstof)6,0% kaliumoxide (K2O) oplosbaar in water. Ik hoop dat één van jullie verstand van deze dingen heeft! Quote
RobO Geplaatst: 26 juni 2019 Geplaatst: 26 juni 2019 welkom! ja die voeding kun je ook voor de moes gebruiken en kan geen kwaadik mis wel de P, fosfor dus hij is niet voldoende voor tomaat ed; als het om tuinplanten gaat zou ik liever compost+ wat koemest gevenaan potplanten toch wel een aangepaste NPK voor tomaat, Quote
deafbakker Geplaatst: 26 juni 2019 Auteur Geplaatst: 26 juni 2019 Fijn dankjewel. Goed om te weten! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.