deafbakker Posted June 25, 2019 Share Posted June 25, 2019 Hoi, Ik heb al een tijdje zitten google'en maar vind maar geen eenduidig antwoord.Kan ik Pokon Planten Voeding Bio (voor huis-, terras- en balkonplanten) ook gebruiken voor mijn basilicum, tomatenplanten, e.d.? Ik begrijp dat er ook moestuinvoeding is en dat de samenstelling daarvan beter zou zijn, maar is het wel mogelijk om de plantenvoeding die ik in huis heb te gebruiken qua gezondheid als ik de kruiden/groenten eet? De samenstelling hiervan is:NK 4+64,0% stikstof (N) totaal (3,5% organische stikstof en 0,5% nitraatstikstof)6,0% kaliumoxide (K2O) oplosbaar in water. Ik hoop dat één van jullie verstand van deze dingen heeft! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 welkom! ja die voeding kun je ook voor de moes gebruiken en kan geen kwaadik mis wel de P, fosfor dus hij is niet voldoende voor tomaat ed; als het om tuinplanten gaat zou ik liever compost+ wat koemest gevenaan potplanten toch wel een aangepaste NPK voor tomaat, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deafbakker Posted June 26, 2019 Author Share Posted June 26, 2019 Fijn dankjewel. Goed om te weten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts