Arja Geplaatst: 7 augustus 2019 Geplaatst: 7 augustus 2019 Hoi, ik hoop over een paar maanden naast mijn nieuwe huis een groentetuin te beginnen! Het zal zeker in het begin veel trial en error zijn, maar zolang ik het leuk blijf vinden in de grond en tussen mijn plantjes te wroeten, vind ik het helemaal prima als ik anderhalve boon en twee courgettes oogst Wie weet kan ik hier op het forum nog wat leuke ideeën opdoen. Quote
Sand&Oak Geplaatst: 8 augustus 2019 Geplaatst: 8 augustus 2019 Veel plezier met het uitdenken en inrichten van je nieuwe tuin! Quote
petersmit Geplaatst: 9 augustus 2019 Geplaatst: 9 augustus 2019 Welkom Met trial and error leer je het meest! Succes! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 10 augustus 2019 Geplaatst: 10 augustus 2019 Welkom! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.