Geplaatst: 11 juni 201411 j Mooi lijkt mij een soort watermerkafdruk van bessen of vlierbloesems of een klaproos oid... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 juni 201411 j Ik ga wel e.e.a maken en plaats ze dan hier of open dan een topic puur voor de etiketten. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 14 juni 201411 j Ik knip uit de allerhandes/boodschappen/e.d. (van die blaadjes die je gratis mee kan nemen van de supermarkten) uit de advertenties en foto's,leuke kleurtjes,stukjes o.i.d. Ik schrijf dan met stift er op,en plak het met dat brede plakband van de action op het potje.Ik zal morgen ff een verduidelijkingsfoto maken.
Geplaatst: 20 augustus 201411 j @Appelvrouw(maar ook anderen hoor) hier enkele labels met klaproos en de Vlier als soort watermerkje. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 21 augustus 201411 j Dank Stan! Nu nog ff uitproberen te printen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.