freggel Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Ik ben op zoek naar jampot etiketten (stickers) met een leuk motiefje. Ik kan ze wel zelf maken, maar helaas heb ik een inktprinter en gaat dat niet goed. Ik heb op internet gezocht, maar moet meteen voor een hoog bedrag iets bestellen wil ik ze kunnen kopen. Weet iemand waar ik dit soort etiketten (al dan niet via internet) kan kopen? Quote blog/freggel/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Welkoop? Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 zie : http://www.landleven.nl/formulier/article/785/bestelformulier-landlevenproducten 40 etiketten voor 2,50 en 2,95 verzendkosten (hoef je niet eens met de bus , auto, fiets te gaan zoeken ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Welkoop? Heb er deze week bij de boerenbond gehaald maar dat is hetzelfde als welkoop? 100 st. voor nog geen 3 €. Met rode lijnen en op de helft ervan staat "weck". Simpel, toch voldoende Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Die met Weck heb ik ook, zijn wel een beetje saai Maar blijven wel goed plakken, ook met een beetje vocht erover (na het afwassen/afspoelen vallen ze niet meteen van de pot). Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Ja die van de Welkoop zijn wel makkelijk, maar wel een beetje saai ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 De genoemde etiketten van welkoop en boerenbond zijn ook via het net verkrijgbaar; http://www.vanderkooyjubbega.nl/weck-inmaken/etiket-per-100-stuks.html. Ook de vultrechter en tang zijn handig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Los labeltje met een stuk raffia om de pot gebonden vindt ik mooi en praktisch. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Los labeltje met een stuk raffia om de pot gebonden vindt ik mooi en praktisch. Lijkt mij ook wel, knutsel/ knip je die zelf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Nee ik koop van die bruine labels die bloemenwinkels vaak gebruiken om te prijzen, (ze heten manilla labels)Maar een leuk oud stukje dun afval hout (groente kistje bv) waar je een gaatje inboord/prikt kan ook. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Nee ik koop van die bruine labels die bloemenwinkels vaak gebruiken om te prijzen, (ze heten manilla labels)Bedankt Hans, gevonden. Zit je ook niet met losweken van de plak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freggel Posted August 7, 2011 Author Share Posted August 7, 2011 Bedankt voor de reacties! Zelf stof om de deksel binden en labeltjes knippen is natuurlijk het allerleukste, maar ik heb er momenteel niet veel tijd voor. Een sticker vind ik handiger en leuk als er een leuk motiefje op staat. De stickertjes die Geedee laat zien in haar (of zijn?) post zijn leuk en als ik meteen een paar vellen bestel, dan vallen die verzendkosten ook wel mee. Quote blog/freggel/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Bedankt voor de reacties! Zelf stof om de deksel binden en labeltjes knippen is natuurlijk het allerleukste, maar ik heb er momenteel niet veel tijd voor. Een sticker vind ik handiger en leuk als er een leuk motiefje op staat. De stickertjes die Geedee laat zien in haar (of zijn?) post zijn leuk en als ik meteen een paar vellen bestel, dan vallen die verzendkosten ook wel mee. ik ben een "zij" succes met je stickers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elicabetje Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Ik ben op zoek naar jampot etiketten (stickers) met een leuk motiefje. Ik kan ze wel zelf maken, maar helaas heb ik een inktprinter en gaat dat niet goed. Ik heb op internet gezocht, maar moet meteen voor een hoog bedrag iets bestellen wil ik ze kunnen kopen. Weet iemand waar ik dit soort etiketten (al dan niet via internet) kan kopen?http://www.bureaubewust.nl/groep/221/etiketten.html - 18k Hier kun je leuke etiketten met fruit opdruk vinden.Zelf heb ik ze bij de boekhandel vandaan, die had ruime keuze. Succen Elisabehje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uniflame Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Ik gebruik momenteel blanco stickers die ik zelf opleuk. Maar ja, daar moet je inderdaad wel eventjes voor gaan zitten. Ik doe dit eigenlijk alleen als ik potten cadeau geef. Anders is een blanco etiket met naam en datum voor mij afdoende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissGarden Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Ik heb laatst etiketten bij de Aktion gehaald, ik had dan niet de standaard fruit en bloemenetiketten maar iets met 3d boerderijdieren. Stond ook hartstikke leuk op mijn jampotjes en ik gaf de potten ook weg dus het stond ook nog es vrolijk. De etiketten kosten iets van 70 eurocent en dan heb je er een stuk of 25. Das toch bijna voor niks. Trouwens, de welkoop heeft volgens mij ook wel etiketten en knutselwinkels als Pipoos heeft dat ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 Heeft iemand nog andere ideeën voor het snel en goedkoop maken van etiketten/labels?Ik heb zoals altijd te weinig en wil er niet veel tijd aan besteden. Vorig jaar gebruikte ik van dat pleisterspul op een rolletje Maar die zijn er weer lastig af te halen... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Ik heb van die vellen met adresstickers. Heb ik een boel potten van dezelfde jam, dan print ik de tekst op de labels. Maar meestal schrijf ik er gewoon op.Met een sopje heb je ze er zo af. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Gewoon een A4 nemen. Hier en daar wat vaag stempelen voor de kleurigheid, in repen knippen, in etiketten afknippen en met lijmstift op de pot plakken. Met een dikke stift de inhoud er op schrijven. Goedkoper kan haast niet. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Beiden dank! Toevallig heb ik nog van die adresstickers liggen, nooit aan gedacht. En Jasmin: dat is een mooi project met een van de kleinzonen..die houdt daar wel van Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 hier printjes op a4, passen er minimaal 8 op een vel, dan knippen en prittenof we schrijven gewoon op de pot met een raamstift Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Ja, zou ik ook doen. Leuk plaatje, tekeningetje of motiefje wat het meer persoonlijk maakt 8 of 12 x op een vel A4 en printen + knippen. Plakken van zo een papieren etiketje gaat heel goed met een dun streepje (appel-)stroop. (Plakmiddel uit grootmoeders tijd ) Weekt er later ook weer erg makkelijk af. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 [...]of we schrijven gewoon op de pot met een raamstift Yeah, kampioen simpel! De stroop ga ik ook testen. Die diverse plakstiften (namaak pritt) plakken soms verdraaid goed, dat je echt moet krabben met een mes in warm water om het weer te verwijderen. En als iemand nog een leuk (niet truttige) print heeft voor een A4-vel, dan houd ik me aanbevolen. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Appelstroop lijkt me dan weer niet handig voor mijn ietwat schimmelgevoelige voorraadhok.Een raamstift ken ik niet..ga zo ff koekelen. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Zo'n etiket maak je zelf in Gimp oid. Zie : Of roep maar dan maak ik er wel een aantal Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts