harms1 Geplaatst: 6 juli 2020 Geplaatst: 6 juli 2020 Hallo allemaal, Ik wilde vandaag wat vruchtdunning doen in mijn appelboom, maar in plaats van met een schaartje trok ik de appeltjes er zo tussen uit, met dit als resultaat.. Wat zal ik nu doen? Het gewoon zo laten? De tak afknippen? Ik hoop dat iemand een goede tip voor mij heeft...oh, en het betreft een Elstar appelboom Quote
Yuras Geplaatst: 6 juli 2020 Geplaatst: 6 juli 2020 Ik zie hier geen probleem. Gewoon zo laten. Quote
harms1 Geplaatst: 7 juli 2020 Auteur Geplaatst: 7 juli 2020 Bedankt voor je antwoord Er zit wel een wondje...zal dit geen problemen gaan geven? Quote
rorror Geplaatst: 7 juli 2020 Geplaatst: 7 juli 2020 Groeit vanzelf wel dicht. Mocht je wondpasta hebben, kan je dat er op doen. Echt dicht groeien, zal gok ik pas volgende lente zijn. Als sapstroom weer op gang komt. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.