sil Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Hoi, Ik ben op zoek naar een kleine muurkas, gebruikt liefst en een zachte prijs.Ik wil gaan beginnen met het zelf kweken van groenten, kruiden etc.Deze zomer in mijn kleine perkje met veel plezier komkommer, tomaatjes en een heuse paprika gekweekt.Ik heb hier zo veel plezier aan beleefd dat ik een stapje verder wil gaan. Daarnaast zie ik van die Euro 40 tomatenkasjes uit plastic.Kan je hier bv ook sla en komkommers in kweken?Vriendelijke groet,Sil Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Hey Sil ( leuke naam) volgens mij kan dat wel, waarom niet? In principe kan je elke plant zetten die niet te groot wordt voor de kas ( en die geschikt is voor de kas) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sil Posted September 15, 2011 Author Share Posted September 15, 2011 Bedankt voor het compliment, komt nog een "ke" achter.Leuke site, bedankt vr de tip! Warme groet Sil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koert Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Die kasjes zijn vaak wel van een erg matige kwaliteit, iig niet winterproof en met een flinke storm krijgen ze al snel "luchtballon" neigingen! Even a broken clock is right twice a day Link to comment Share on other sites More sharing options...
sil Posted September 18, 2011 Author Share Posted September 18, 2011 Bedankt vr de tip, dat idee had ik ook.Jammer dat de andere zo prijzig zijn, zeker omdat ik het in eerste instantie wil leren ontdekken.Tijd brengt raad?Groet,Sil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts