Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik heb voor biologie 2 vragen, wat is het leefgebied/habitat van mos en varen?

Wat is de latijnse benaming van de klasse wormen,

En wat eet een regenworm?

Misschien kunnen jullie als planten/dierenkenners mij helpen,

M.V.G

Theo

Hallo. ook zo'n groentetuin fan?

Posted

whahahha... je zou toch zeggen dat google alles toont en aan opties geeft die je maar wil.

kom je er echt niet uit, helpen we je wel hoor.

de habitat voor mos en varen is: bosachtig en schaduwrijke humusbevattende bodem. Hoewel de uitzonderingen niet van de lucht zijn. ( varens groeien ook op rotsen en muren ) Maar goed. om het simpel te houden

van regenwormen heb ik echt geen verstand, maar das met googlen echt in 2 min opgelost.

Posted

Goedenavond, ik snap het Jorieke, nee, ik wil dit echt niet vaker gaan doen hoor

maar ik zocht al de sites rond, maar kon toch niks vinden over het voedsel van de regenworm+ habitat varens en mos.

Bit, hartstikke bedankt,

groetjes Theo

Posted

Hallo iedereen, bedankt voor de reacties.

Het bedrijfje loopt helemaal niet, maar dat is misschien mijn eigen schuld,

we vonden het toch veiliger om alleen bekenden te helpen en daar weer kennisen van, aangezien

er veel gekke dingen gebeuren tegenwoordig...

Iedergeval bedankt voor de posititieve reacties over de regenworm, het is een s.o van school, maar hj is nog niet af

Groetjes, theo

Posted

Nou zo leer je wel hoe het gaat in het bedrijfsleven....de meeste starters draaien het eerste jaar verlies.....geduld en aanhouder wint....en verstandige keuze om alleen bekenden en kennissen te helpen.....toch gewoon blijven opletten....gekke dingen gebeuren ook wel eens in je bekende omgeving...en volgend jaar gaat alles beter moet je maar denken