Geplaatst: 24 december 201113 j ik stel mezelf graag voor ik ben joop stieding woonachtig in zutphen en sinds kort in een rolstoel beland nu las ik in jullie site over geite wolle sokken en ik wil graag over mijn sokken een soort gebreide schoen zonder antislip waarmee ik in huis me op een been nog schuivelen kan als iemand mij daar in kan helpen hoor ik het graag mijn emailadrse is : [email protected]
Geplaatst: 24 december 201113 j Beste Joop, Met geitenwollensokken bedoelen we op dit forum wat anders , zie bijvoorbeeld:het-grote-geitenwollensokken-topic-t857.htmlgeitenwollen-sok-activiteiten-t2477.html Ik heb je vraag verplaatst naar vraag en aanbod, misschien is er toch iemand die je kan helpen.
Geplaatst: 24 december 201113 j Hallo Joop, Heb je al eens geinformeerd naar "verbandsloffen"? Zaken als Medireva leveren die en meestal worden ze vergoed door je ziektenkostenverzekering.Je kunt hiervoor het best even bellen met je verzekering.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.