Geplaatst: 10 juli 20214 j Goedemorgen! ik ben beginnend moestuinier en vanwege een kleine tuin heb ik een boel in potten staan. nu gaat het niet zo lekker met mijn tomaten en komkommers. Heeft iemand van jullie een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ik lees wat over stikstof bij de tomaten? Of is het toch een of andere ziekte, te veel water,…??? ben benieuwd naar jullie tips, dan kan ik dat volgend jaar weer beter doen 🙃 groet, Kasper
Geplaatst: 10 juli 20214 j De planten zien er heel erg bleek uit, horen donkergroen te zijn. Voedingstekort (meer kan ik er niet over zeggen), en te kleine potten. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 10 juli 20214 j Veel te kleine potten en voedingstekort. Misschien ook nog te droog / nat, maar dat kan ik niet beoordelen.
Geplaatst: 10 juli 20214 j Drie tomatenplanten in zo’n kleine pot is inderdaad wat veel. Verder lijken ze ook wel te nat.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.