Geplaatst: 12 uren geleden12 u Ja, dat was inderdaad een overweging. Pluksla aan de zijkant is geen probleem, daar kan ik bij. E.e.a. staat nu nog onder een net om de vogels te ontmoedigen nog naar erwten te zoeken. Maar dat is maar tijdelijk. Tegen de tijd dat de sla plukrijp is, is het net al lang weer weg. En ja, toch radijs, de aanhouder wint immers. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 12 uren geleden12 u Ps de spinazie zaai ik in de bak in de achtertuin. Misschien nog een veldje in de moestuin over een week of wat. Dan met Bazaroet want die kan langer. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Op 2-3-2026 om 19:40, Tanja65 zei:onder de kapucijners hebben,Ik heb de spinazie ook voor de erwten en sugarsnaps. Geen probleem hoor. Ik heb de zon van de zijkant, eigenlijk had ik mijn bakken anders moeten zetten, maar dan kreeg ik het probleem met mijn rekken als de zon straks draait, dan staat het op de andere zijkant. De spinazie is altijd vrij snel weer over en de kapucijners blijven nog even.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.