tnauta Geplaatst: 18 februari 2012 Share Geplaatst: 18 februari 2012 Ik heb een 3d tekening gemaakt en die als 2d opgeslagen (jpeg) om te kunnen uploaden, echter krijg ik deze foutmelding: Warning: md5_file() [function.md5-file]: Filename cannot be empty in /home/moestuin/domains/moestuinforum.nl/public_html/imgupload/bguploader.php on line 7 Het bestand is 11,6 MB. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 18 februari 2012 Share Geplaatst: 18 februari 2012 Probeer eens het bestandsnaam te veranderen naar bijv. tekening.jpgIk denk dat dat moet helpen! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 18 februari 2012 Share Geplaatst: 18 februari 2012 11,6 MB is ook wel errug groot. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.