RobO Geplaatst: 11 maart 2019 Geplaatst: 11 maart 2019 best kiezen voor een dikkere ronde variant, is veel makkelijker schoonmaken hier liggen die bij een Marrokaanse winkel Quote
Bit Geplaatst: 11 maart 2019 Geplaatst: 11 maart 2019 En bij gebrek aan dergelijke winkels onder handbereik, gewoon online bestellen. Quote
geert h Geplaatst: 12 maart 2019 Geplaatst: 12 maart 2019 Bedankt weer voor de reacties! De tip van een Turkse winkel is wel een goede, die weet ik in Tilburg wel 1tje te vinden Mocht dat niet lukken, dan is online bestellen idd altijd ook nog een optie. Dan wel even kijken waar ze mooie ronde varianten hebben, maar dat moet wel goed gaan komen/ Quote
Witch Geplaatst: 15 april 2020 Geplaatst: 15 april 2020 Heb je ze al gevonden? Ik heb nog 600 gram “Gigant” liggen, woon bij Roosendaal. Quote You say witch like it's a bad thing...
geert h Geplaatst: 15 april 2020 Geplaatst: 15 april 2020 Ik heb ze toen via internet besteld, en afgelopen winter verschillende keren van gegeten. Nog voor 1 keer eten in de grond zitten en dan de laatste gebruiken om voor volgend jaar nieuwe te hebben. Maar toch bedankt! Quote
Witch Geplaatst: 15 april 2020 Geplaatst: 15 april 2020 👌 Quote You say witch like it's a bad thing...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.