Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo allemaal! Na een tijdje afwezigheid ben ik/zijn we er weer. Ik had problemen met mijn account bij de wissel van systeem. En Corona maakte het leven ook heel anders. Anyway, terug van weggeweest dus. De afgelopen twee jaar hebben Cor ik de mazzel gehad met een groepje mee te mogen doen met een ‘echte’ moestuin. Dat was nog eens wat anders dan dat gerommel in bakken in een veel te donkere achtertuin! Paksoi’s van ruim een halve meter hoog, in plaats van 20 cm. Dat soort dingen. Maar goed, dat was eindig en dus zijn we weer op zoek gegaan. Met succes! We mogen ons voorlopig de huurder/eigenaar noemen van een stukje grond van ongeveer 30-40 m2 grond, op loopafstand van ons huis zelfs. In elk geval voor dit tuinseizoen, en we zullen zien tot wanneer. De dame bij wiens huis dit alles is, is al op leeftijd (91) dus de bestemming van grond en huis kan zomaar veranderen. Voor nu hebben we er vooral zin in. Maar ook heul veul vragen. Die zal ik elders op het forum stellen! 

DF9EE21E-AC25-4784-8EA7-34E49F4807DE.jpeg

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Heerlijk zo'n stukje moestuin

Geplaatst:

Ziet er deftig uit!

Geplaatst:

Welkom terug!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic