Geplaatst: 8 maart 20232 j Hoi, Ook ik ben er met de moestuindag, zou het niet willen missen! Ik heb niet veel te ruil/ geef. Komt misschien nog wel wat bij, maar voor nu alleen: Peppadew ( malawi) plantjes en wat zaden die ik niet meer ga gebruiken. In datum variërend van 2019 tot 2025. Ik neem het zelf nooit zo nauw met die datums. Groetjes!
Geplaatst: 9 maart 20232 j Hey Jo, Wij zijn ook weer van plan te komen. Heb wel belang bij de peppadew.. Waar kan ik jou mee verblijden? Roep maar, dan gil ik wel terug wel of niet😁
Geplaatst: 1 april 20232 j Auteur Ik heb ook luffa gezaaid. Ik houd er zelf twee…..de andere vier mogen naar een andere liefhebber! word vervolgd …..
Geplaatst: 9 april 20232 j Auteur Cis,mocht je iets van dahlia hebben, dan leuk! Zo niet, ook goed. Ik neem voor jou in ieder geval twee peppadew mee, en ik heb net vier zaden voor naaktzadige pompoen Penelopa in een zakje gedaan voor je! 😊😉
Geplaatst: 9 april 20232 j Heyyy superrrr! Ik ga even wat dahlias voor je opsnorren...staan nog in kisten.😊
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.