Sabrina Geplaatst: 2 april 2023 Geplaatst: 2 april 2023 Vraagje: Wie gaat hier ook meloenen kweken? En vertel ..., welke soorten dan en hoe ga je dat aanpakken? Dit weekend in een super mooie tuincentrum in Turnhout geweest (echt aanrader) en daar 6 charentais plantjes (Stellio F1) gekocht. Ook ga ik mij wagen aan de SugerBaby, zojuist zaden gekocht voor 0,19 cent bij een bekende supermarkt.
woldistel Geplaatst: 8 april 2023 Geplaatst: 8 april 2023 Nee, nooit weer! Ik probeer het al een decennium, maar tot nu toe is de score 1 mini- meloen! Misschien ben ik gejinxed door mijn moeder, die geen meloen lust, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Lia56 Geplaatst: 9 april 2023 Geplaatst: 9 april 2023 Ik ga Petit Yellow, Piel de Sapo en Charentais zaaien, van alle drie twee zaden en de sterkst mogen blijven. Vorig jaar ging t goed dus hoop nu ook weer.
Jorieke123 Geplaatst: 9 april 2023 Geplaatst: 9 april 2023 Ik sluit dit topic, jullie kunnen aanhaken bij het topic wat Roland hier postte. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten