Kiske Geplaatst: 21 juli 2023 Geplaatst: 21 juli 2023 (aangepast) Hallo. Ik ben op zoek naar zaden van Suprifin tuinbonen. Er is haast niet aan te komen terwijl het een heerlijke boon is. Heeft iemand misschien zaden over die ik tegen betaling over kan nemen? Gr. Kees 21 juli 2023 aangepast door Kiske Typefoutje. Quote
Patrijs Geplaatst: 21 juli 2023 Geplaatst: 21 juli 2023 (aangepast) Welkom Kees, Hier bestel ik ze: Tuinbonen Suprifin 50 gram kopen bij Garantzaden.nl 21 juli 2023 aangepast door Patrijs Quote De moestuin van Patrijs
Kiske Geplaatst: 21 juli 2023 Auteur Geplaatst: 21 juli 2023 Ja die had ik ook gevonden. Maar ik heb 180 zaden nodig. Daarvoor moet ik 4 verpakkingen kopen en daarbij 5,95 verzendkosten. Totaal 19,95. Dat is wel erg veel. Ik had zaden apart gehouden om te drogen aan de struik maar die zijn "zomaar" verdwenen helaas. Quote
Lia56 Geplaatst: 21 juli 2023 Geplaatst: 21 juli 2023 Hoi Kiske Wat leuk dat je ons gevonden hebt. Zou fijn zijn als je jezelf eerst even voorstelt voordat je om zoveel zaden vraagt. Heel vervelend dat die zaden verdwenen zijn... muizen oid? 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 21 juli 2023 Geplaatst: 21 juli 2023 Ja, vogels etc. lusten ze ook graag. Ik hang de planten te drogen in de kas zodat ik ook wat zaad te oogsten heb. De kans dat iemand zo veel zaad over heeft lijkt mij vrij klein. Ik bewaar altijd genoeg voor mij zelf en om iets uit te kunnen delen. Ik ben bij een nieuwe soort een paar jaar terug begonnen met tien zaden, en van de oogst kreeg ik genoeg om het jaar daarop flink te kunnen zetten en weer uitdelen. Verzendkosten ben je altijd kwijt dus drie of vier zakjes zaad kopen scheelt je dan een jaar zelf zaad kweken..... Zeker als je er iemand nu ook al voor wil betalen. Succes. Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.