Maarten V. Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 Wat vinden jullie van mijn prei? Het staat er wat slapjes bij vind ik… Quote
Patrijs Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 (aangepast) Niet goed te zien maar misschien aangevreten door onze nieuwe en blijvende bezoeker, de prei mot? Zitten er gangetjes in de bladeren en de steel? Ook wil prei graag erg rijke grond zonder concurrentie van andere planten (onkruid) over het eten en drinken. Met alle respect, maar naar mijn idee staan ze er wat verweesd bij. 15 augustus 2023 aangepast door Patrijs 1 Quote De moestuin van Patrijs
Maarten V. Geplaatst: 15 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2023 Bedankt voor je reactie, ik denk niet dat mijn prei last heeft van de prei mot, er zijn geen gangetjes in gegraven. Maar ik geef toe dat ik hem wat verwaarloosd heb. Ik denk dat ik hem moestuin mest moet geven, goed idee? Quote
rorror Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 Kan je nog een closeup maken van deze beschadigingen: 1 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Maarten V. Geplaatst: 15 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2023 (aangepast) Goed! Lichte slakkenvraat misschien? 15 augustus 2023 aangepast door Maarten V. Quote
Goudsbloempje2 Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 Preimineervlieg? Daar gaan de bladeren dacht ik ook zo van krullen 1 Quote
Maarten V. Geplaatst: 15 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2023 Misschien! Ik weet het niet zeker. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van een prei mot of preimineervlieg 😂 Quote
Lia56 Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 https://dcm-info.be/nl/hobby/tuintips/moestuinier-let-op-voor-de-preimineervlieg#:~:text=Zoals de naam doet vermoeden,wit van de prei vreten. 1 Quote
Maarten V. Geplaatst: 15 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2023 @Lia56Bedankt! Maar ik denk eigenlijk niet dat mijn prei last heeft van de preimineervlieg. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.