WillemJanssen88 Geplaatst: 18 september 2023 Geplaatst: 18 september 2023 Hallo allemaal, Sinds dit jaar ben ik naast onze moestuin bezig met een klein stukje van de tuin om te vormen tot een soort van mini voedselbos. Nu kwam ik ook eeuwige moes tegen en dit lijkt me een mooi plantje om erbij te zetten. Is er iemand die nog een stek in de aanbieding heeft? Met vriendelijke groet Willem Janssen Stroe. Quote
WillemJanssen88 Geplaatst: 26 september 2023 Auteur Geplaatst: 26 september 2023 Heb de eeuwige moes inmiddels in mijn bezit. 3 Quote
Vlietzicht Geplaatst: 15 december 2023 Geplaatst: 15 december 2023 Hoe is je dat gelukt? (Voor ik weer een nieuw topic hierover start beter eerst deze maar updaten) Quote Voor mij gaat het spelletje van moestuinen niet om de 'knikkers', maar bij winst wordt het wel smullen 😋😉 Moestuinseizoen op Vlietzicht
WillemJanssen88 Geplaatst: 15 december 2023 Auteur Geplaatst: 15 december 2023 Via marktplaats een plant weten te bemachtigen. Deze plant is ook heel makkelijk te stekken. Er zal vast wel iemand in de buurt zijn die een stekje voor je heeft. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.