Ard Geplaatst: 5 oktober 2023 Geplaatst: 5 oktober 2023 Ik ben op zoek naar knollen van aardpeer om in mn moestuin te planten. Iemand in de buurt van Amersfoort? Quote
Flup Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 Als je googelt vind je ook genoeg aanbieders, maar dat is niet gratis natuurlijk. Quote
marcelru Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 Doe jezelf een lol en zet ze in een grote pot. In de volle grond kom je er bijna niet meer van af. Quote
Patrijs Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 De jonge nieuwe scheuten schoffel je zonder moeite weg in het voorjaar. Doe dat een aantal keer achter elkaar en ze zijn uitgeput en komen niet meer boven. 2 Quote De moestuin van Patrijs
EdelSpint Geplaatst: 27 mei 2024 Geplaatst: 27 mei 2024 Inderdaad @Patrijs Ik heb ze 2x (met decennium ertussen) in de vollegrond gehad. Zolang je ze eet, valt het woekeren enorm mee. En als je ze niet meer wil: ik trok ze er moeiteloos uit (bij mij waren ze al op kniehoogte). Het jaar erop nog enkele opkomenden en daarna was het klaar. Je komt er dus echt wel vanaf. (Anders dan zevenblad aka tuinmansverdriet, maar ook daar zou je je verdriet op kunnen eten om de pijn te verzachten, haha) Ik heb ze dit jaar weer aangekocht. Misschien dat ik t wel even laat woekeren dit keer. Enorm goed voor de grond en levert (afhankelijk van ras) prachtige zonnebloemen en veel biomassa op. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.