Geplaatst: 9 januari9 Jan Ik heb dit jaar niks. De Sugar rush peach die ik wou overwinteren, ging vrij snel schimmelen in de kas. Helaas.
Geplaatst: 11 januari11 Jan Ik heb er een paar die ik te laat gezaaid had staan. Ze doen het prima. Ik twijfel of ik ze al in een grotere pot moet gaan doen; ze staan relatief snel droog momenteel.
Geplaatst: 11 januari11 Jan Wat is relatief snel droog? Weekje? of om de 2dagen? Kunnen nog wel even in deze potten blijven staan. Zou nog zeker wachten tot ze minimaal twee keer zo groot zijn. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 11 januari11 Jan Een weekje om water te geven is perfect. Met een te grote pot zouden de wortels te nat komen te staan. Nu kan het relatief snel weer drogen. Wanneer heb je deze trouwens gezaaid? Hoe lang in deze potgrond? Heb je ze al eens een beetje vloeibare voeding gegeven. Vraag dit vanwege dat ze een beetje geel ogen. Wat opzicht niet zo heel erg is nu in de winterperiode. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 12 januari12 Jan Het blad is helemaal groen, op de foto ziet het er inderdaad wat anders uit. Ik had met beter licht een foto moeten maken denk ik. Ik heb zo rond augustus geplant gok ik. 1x nieuwe potgrond erbij gedaan en toen ze nog buiten stonden een enkele keer vloeibare mest erbij gedaan.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.