Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Nu Willem het is goed sta je onder Mike ,Moet je Mike een privemail sturen dan krijg je de envelope en dan mag je het naar mij sturen.

Heb je de artikel gelezen hoe we te werk gaan??

Bedankt! Ik heb me ingelezen inderdaad, ben benieuwd. Ik zal Mike een berichtje sturen. Stuur jij jouw adres naar mij zodat ik weet waar ik het straks heen kan sturen?

Geplaatst:

Zie mijn site onderaan.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik ben dan wel weer heel benieuwd of iemand wat gehad heeft aan mijn zaden hè.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Noteer je aangegeven zaden,dan kan er iemand op reageren!

Geplaatst:

Het lijkt er op dat zadenevelop III voor groep 1 zoek is geraakt. Heb m afgelopen dinsdag al gepost, maar Mike laat via een pb weten dat hij nog niks ontvangen heeft. Vind dit erg vervelend..

Geplaatst:

Mag ik ook meedoen?

Geplaatst:
Het lijkt er op dat zadenevelop III voor groep 1 zoek is geraakt. Heb m afgelopen dinsdag al gepost, maar Mike laat via een pb weten dat hij nog niks ontvangen heeft. Vind dit erg vervelend..

Hij zal wel weer boven komen,De post is niet meer als het was.

Ze zijn niet meer van de klant is KONING.

Geplaatst:
Zadenenvelop III

Heb Jorieke gevraagd of zij nog zaad had en zij stuur mij wat op .

Ik heb Sabje456 gevraagd om zaad naar mij te sturen.

Ik vraag nu ook zaad aan Pelgrim om zaad naar mij te sturen.

Ik doe het zo ,splitst de rij in tweeen,ik begin met zaad van Jorieke en Sabje456 en Thea deze envelop gaat naar Pelgrim .

Sabje456

Gemma

Sannie

Spirrie

Mike

Willem

De andere enveloppe met zaad gaat naar Sabje456 ,zaad van Jorieke en Pelgrim en Thea.

Pelgrim

Bubbels

Jeannette

Jenn90

Enjoy

KimenDennis

Ik krijg ze terug dan ga ik de envelope ruilen naar de andere groep is dat wat. Krijgen we snellere een kans om de enveloppe te ontvangen.Nu nog de zaden.

Je mag er zaden uit halen,en het is wel de bedoeling dat je er ook weer zaden in stopt,voor de andere ontvangers van de envelop.

Nu Willem het is goed sta je onder Mike ,Moet je Mike een privemail sturen dan krijg je de envelope en dan mag je het naar mij sturen.

Heb je de artikel gelezen hoe we te werk gaan??

Mag ik ook meedoen?

Dat is goed ,volgens mij komen de enveloppen mijn kant op.

Dan ga ik de enveloppen ruilen ,naar de andere groep.

Dan zet ik je bij de groep 2

DOE IEDEREEN WEER MEE??

Geplaatst:

Oke prima, dan ben ik over een maandje ofzo aan de beurt toch?

Geplaatst:

Ligt er aan hoe snel hij gaat.

Geplaatst:

I'm in, al heb ik de eerste envelop nog niet gehad, lijkt het me toch leuk om mee te blijven doen.

Geplaatst:

Hallo,

Ik hoop ook echt dat de envelop boven water komt.

Zosld jullie op mijn moestuin seizoen kunnen zien ben ik niet veel thuis maar ga elke dag even langs om te kijken of er al iets is.

Zodra ik hem binnen heb laat ik het weten.

En ik doe zeker weer mee.

Gr m de bruijn

Geplaatst:

Wil ook wel weer meedoen bij de tweede ronde. Hoop alleen dat ik geen abonnement heb op het zoekraken van de enveloppen. Begin echt aan mezelf te twijfelen... Heb ik wel dit.. heb ik wel dat... (foutief adres/postcode) .. ik moet echt ophouden.

Geplaatst:
Wil ook wel weer meedoen bij de tweede ronde. Hoop alleen dat ik geen abonnement heb op het zoekraken van de enveloppen. Begin echt aan mezelf te twijfelen... Heb ik wel dit.. heb ik wel dat... (foutief adres/postcode) .. ik moet echt ophouden.

Verdorie! Verdorie! Verdorie! #@&% Ik kijk voor de zekerheid nog even t adres na van Mike en vergelijk dat met het papiertje waar ik het heb opgeschreven...... Ik kan mezelf echt wel voor m'n kop slaan! Verkeerd huisnummer..

HET IS MIJN SCHULD DAT DE ENVELOP ZOEK IS!!!

Hoe kan ik dit goedmaken??!

Geplaatst:

Heb je je eigen adres er niet op staan.

Ik denk dat het dan terug komt.

En anders even een belletje wagen naar POST>NL.

Weet je welke huisnr je heb genoteerd.

Misschien dat Mike er even naar kan vragen bij nr ???????

Geplaatst:

Inmiddels Mike een pb gestuurd dat het waarschijnlijk ergens anders in de straat bezorgd is.

Helaas nee, geen afzender er op gezet. Gewoon stom!

Als het niet bezorgd kan worden, ligt t nu waarschijnlijk in Den Haag. Daar gaat alle post heen die niet bezorgd kan worden en daar kijken ze of ze alsnog het goede adres kunnen vinden om t alsnog te bezorgen.

Weet niet hoeveel tijd daarover heen gaat.

Wacht bericht van Mike af.

Als de envelop spoorloos is, ga ik kijken wat ik nog aan zaad heb liggen en maak een nieuwe envelop. Dan kunnen we iig door. (Als jullie dat oké vinden? )

Geplaatst:

Ik ben helemaal klaar voor de 2e ronde. Heb trouwens mijn naam en e-mailadres op mijn zakjes gezet voor het geval iemand een vraag zou hebben, dus die zijn wel te herkennen. Eergister de boomspinazie gezaaid. Ben heel erg benieuwd, wist echt niet dat dat bestond.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Boom spinazie???

Mij ook geheel onbekend!

Wel de eerste oogst "gewone" spinazie op het bordje vanavond!

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Ik wil zeker met de 2e ronde meedoen, ik heb de envelop nog niet ontvangen dus ik wacht nog even af

Geplaatst:
Ik wil zeker met de 2e ronde meedoen, ik heb de envelop nog niet ontvangen dus ik wacht nog even af

Pelgrim

Bubbels

Jeannette

Jenn90

Enjoy

Heb je Jeannette een mail gestuurd met je adres?

Geplaatst:

Yup,

Een paar bladzijdes terug staat dat ze de envelop vr of zaterdag richting mij ging sturen

Geplaatst:

zet mij er voor de tweede ronde er maar op!

Geplaatst:
Yup,

Een paar bladzijdes terug staat dat ze de envelop vr of zaterdag richting mij ging sturen

Er staat pagine 8 dat de envelop naar Enjoy gaat???

WAAR IS DE ENVELOP NUMMER 2????????????

Geplaatst:

De reactie van Enjoy is een reactie op die van jeanette dat de envelop richting mij dit weekend zou gaan en ik ervan uitging dat ik m zaterdag binnen zou hebben dus met Enjoy contact alvast gezocht dat ik m zou brengen aan t eind van t weekend, maar het kan zo zijn dat jeannette de envelop zaterdag op de bus heeft gedaan en dan krijg ik m morgen

Geplaatst:

Er zijn geen afzegging leuk om te lezen.

Wordt de envelop gewaardeer

Misschien een idee om als 'regel' te noteren dat iedereen in ieder geval z'n retouradres op de envelop noteert.

Deze oppmerking kreeg ik van Willem en daar sta ik achter .Een kleine moeite ,Alleen als je het nooit doet dan kan het moeilijk zijn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.