Eva Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 ik begin me net te realiseren dat ik de auto wel eens vol zou kunnen hebben... vandaag even een lijst gemaakt van hoeveel ik waarvan moet hebben.later zet ik dat allemaal per persoon in kratten of dozen.het zal wel stapelen worden ruilen is zóoo leuk!
Eva Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 Jet, ik durf het bijna niet te vragen....maar eh, zou ik je tabaksplant mogen hebben? ik zoek er nu al een jaar naar en het wil niet echt lukken om er eentje te krijgen...
appelvrouw Geplaatst: 22 april 2012 Auteur Geplaatst: 22 april 2012 Natuurlijk Eva..ik zet hem wel weer in het mandje ( derin..deruit..wat was dat ook al weer)Het is geen nicotiana officinalis ( als dat al bestaat) maar een only the lonely We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Thea ik neem voor jou ook extra het stekje van de gele Hinnomaki mee..het lijkt er voorzichtig op dat hij het gaat doen. Jasmin ik heb een minihazelnootje voor je! Iedereen die nog iets van mijn lijst wil: Morgen is de laatste dag, daarna kan ik alleen nog hele kleine dingen(zaden) ruilen. Ik heb nog een lavas, een citroenmelisse, een teunisbloem en een gojibes in de aanbieding We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Zit in het potje de witte longkruid,is goed de kruisbes dank. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Bedankt Thea! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Geedee: snackpaprika,prikneus, vetplanten.geef:klimhortensia, witte lavendel, egyptische ui, walnoot, paprika....tabak? Ben ik iets vergeten? Zeg het mij We hadden nog ge pm't : Geen tabak maar wél een gojibes
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Ja, zo zit het al in het krat ..de tabak is al weer uit de doos gegaan..en weer erin..( Eva wil hem) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 d'rin, d'ruit,d'rin, d'ruit,d'rin, d'ruit,d'rin, d'ruit,d'rin, d'ruit,d'rin, d'ruit,d'rin, d'ruit
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Ja dat ga jij ook krijgen de aankomende 4 weken met die kratten vol planten van mij...plantje erin..plantje eruit..moet ie water..moet ie wat droger..moet ie naar binnen..moet ie naar buiten We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Helly Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Zaterdag mag er weer wat uit Good things come in small packages
Helly Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Jet, alles meegenomen en t staat hier. Bedankt alvast voor je plantjes! Good things come in small packages
appelvrouw Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Geplaatst: 8 mei 2012 Mooi Helly!Je hebt toch de aloë in het stenen potje meegenomen?En wat paprika`s? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Helly Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Ja idd. En de klimhortensia. Heel blij mee Kan ik die hortensia al uitplanten? Good things come in small packages
appelvrouw Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Geplaatst: 8 mei 2012 Als hij al goed doorworteld is wel, maar dat betwijfel ik..tenminste bij diegene die ik hier nog heb beginnen de worteltjes zich net te vormen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Helly Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Ok dan wacht ik er nog ff mee. Good things come in small packages
appelvrouw Geplaatst: 11 mei 2012 Auteur Geplaatst: 11 mei 2012 (aangepast) Ik krijg van Jootje: Topsy Turvygeef: bergamotmunt Jorieke:suikerwortel, prei, stevia, rozemarijn,asperges wild, zuringsoorten,hertshoornweegbree, zilverwitte alsem, 7jaarsspinazie,ananassalie,kefir.geef:bosasperge, zaad snijbiet, zaad witte boon,sleutelbloem, roze bes, zevenblad, koningskaars, engelwortel, pot vet. Thessa: braamgeef: walnoot, koningskaars Greetje: gele framboos, kiwigeef:citroentijm Helly: herfstreuzen prei, courgette..Geef: aloe vera, klimhortensia, paprika`s Dennis: jostabes, bosaardpeer, digitalis, schietwilggeef: roze bes, koningskaars Dick: honig, apios, salvia glutinosageef: eau de vie, bergamotmunt, roze bes, muurleeuwenbek. Heylane Mississippi purple, echinacea, anijsgeef: munt bergamot, koningskaars, rabarber Lisa: tomaat, aubergine kermit,boerenkoolzaadgeef:knoflookbieslook, geld RvO: digitalisgeef:speenkruid, koningskaarskaars, zwarte weduwe Monique: zaad paksoi, boekengeef: geld,leeuwenbekzaad, geld Thea: zwarte framboos, helleborus, laurier, warmhoudpan, knolselderij, tayberrygeef: geld, hinnomaki rood, klimhortensia, druif (wit "Alff".)anti-slak-zaad, bergamotmunt, citroentijm Bit:paprikageef:paarse morgenster Frank: onsterfelijkheidsplantgeef: aloe vera Kruidje: witte aardbeien, geranium, aloe verageef:rabarber, knoflookbieslook, muurleeuwenbek, roze bes Jeanne: wasmanden geef:dikke knuffel, koningskaars Eva: klein hoefblad, paprika, toorts, marok munt vetplantjes, afrikaantjes,dropplant, mierikswortel?geef: bronzen venkel, gojibes, japanse wijnbes, roze bes, rode kruisbes..bergamot, witte druif Alff Marieke: broodmix, rode koolgeef: geld, rabarber, aloe vera Bonnie: citroengrasgeef:bronzen venkel, citroen melisse Margareth: Koolrabi, kardoen, rode spruitengeef: zaad peperssoorten, egyptische ui Jasmin: witte salie Helena: Topsy turvy Hans: framboos Verder neem ik geheime dingen mee. Ben ik iets vergeten? Zeg het mij Ik zoek: polvormende vetplanten ( geen hoge maar lage) Verder kan ik nu alleen nog maar zaden aanbieden..ik heb nog zaden van verschillende pepersoorten, (aji dulce, aji amarillo,little elf,aji rojo,en hot wax)radicchio rouge de verona, winterrammanas gele stamboterbonen:Kinghorn Wax en Brittle waxThaise basilicum Siam Queenfijne groene basilicumfenegriek 12 mei 2012 aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Eva Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 klein hoefblad, staat in pot, houd niet zo van verplanten....paprika, komt deze week aantoorts, is nog niet gekiemdmarok munt, staat mooi klaar in potafrikaantjes, morgen zet ik er een stel bij elkaar in een pot(je)dropplant, zijn prachtig gekiemd, hebben al echte blaadjes.mierikswortel, staat ook al klaar.vetplantjes, tot nu toe 2 soorten, misschien komen er deze week nog een of twee soorten bij.
appelvrouw Geplaatst: 12 mei 2012 Auteur Geplaatst: 12 mei 2012 Ik verheug me erop Eva! Zaad van toorts is al prachtig toch?Ben ik in de war of was jij dat van de rode bleekselderij? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 12 mei 2012 Auteur Geplaatst: 12 mei 2012 Nee. Ik heb vaag het idee dat ik dat met je geruild heb..later ff zoeken (heb je het niet meer hoef ik ook niet meer te zoeken ) Edit: het staat op pagina 1 van jouw ruillijst We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Eva Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 ah, gewoon over het hoofd gezien dus ja, die staan er ook prima bij! nog wel wat klein, maar dat komt met goede zorg natuurlijk prima in orde!
appelvrouw Geplaatst: 13 mei 2012 Auteur Geplaatst: 13 mei 2012 Geweldig daar ben ik blij mee We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kruidje Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 Ik zoek: polvormende vetplanten ( geen hoge maar lage) Ik heb er een polletje voor je klaargezet. - Of bedoel je niet van dat kruipspul? Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
appelvrouw Geplaatst: 13 mei 2012 Auteur Geplaatst: 13 mei 2012 Ja van dat vettige spul of ander rotstuingebeuren. Lie heeft een rand met grijze betonnen bouwstenen om mijn geneeskruidenperk gemaakt. Die stenen zijn op hun kant ingegraven en hebben drie gaten. daar zit aarde in, en daar moeten die planten inkomen. ik heb zelf wel wat, maar het zijn 30 gaten. Vandaar. bedankt dat je aan me dacht We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten