Jorieke123 Geplaatst: 4 april 2012 Auteur Geplaatst: 4 april 2012 Puzzels maken en de krant lezen ga ik doen als ik te oud ben om te bukken in de tuin en bij de dieren Wat ik trouwens nog zoek, is grote engelwortel. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 4 april 2012 Geplaatst: 4 april 2012 Ik heb er vorige week een gekocht, hij zit nog in zijn potje, maar volgens mij zitten er twee in. Zo ja krijg jij de andere. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 4 april 2012 Auteur Geplaatst: 4 april 2012 Tof! Mijn rode engelwortel is er denk ik niet meer. Zal er zo eens voorzichtig graven. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 4 april 2012 Geplaatst: 4 april 2012 Gelukt! het waren inderdaad twee plantjes in een potje. De verkoper gaf mij eerst een andere, maar ik vond de plant in dit potje mooier..nu weet ik waarom We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 4 april 2012 Auteur Geplaatst: 4 april 2012 Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 4 april 2012 Auteur Geplaatst: 4 april 2012 Tot nu toe heb ik dit staan: Appelvrouw: tijm soorten, stevia, hertshoornweegbree, rozemarijn, 7-jaars spin., rucola?, 2x wilde asperge, Suikerwortel, stuk van de zuring breedblad, stukje rode zuring, zilverwitte alsem, ananassalieThessa: Stevia, rozemarijn, ananassalieGeedee: eucalyptus, egyptische uiKruidje: Roomse kamille, vaste maanzaad, rozemarijnEva: - Bronzen venkel- citroentijm- Echte heemst- Grote bevernel. - Frans/Spaanse zuringvan bovenstaande een per stuk -roomse kamille/ kruip kamille- 7-jaars spinazie zaailingen (net opgekomen). - vaste papaver met eetbaar maanzaad. Zaailingen van dit jaarvan bovenstaande een paar plantjes Dennis29: 3x Wilde asperge, ananassalieLisa: 7-jaars spinazie, rozemarijn, salie, citroentijm, vaste rucola, Ananas salie, kerrieplantHelly: rabarber, stevia, colakruid, brandnetelgier, valeriaanMargareth: egyptische ui, echte heemstHeylane: Rabarber, chocolademunt, lavendelmunt, vaste maanzaad, kaneelbasilicum, rozemarijn, ananassalie, sint janskruidMarieke: Witte asperge, colaplantje, Zilverwitte alsem, broedeitjes Bresse kipBonnie: ananassalie, gewone salie, Franse DragonThea: AnanassalieJasmin: Ananassalie, absinthGreetje11: 2 a 3 kippies, kefirkorrels, stevia Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jeanne-heijmans Geplaatst: 4 april 2012 Geplaatst: 4 april 2012 Je krijgt van mij nog de walnoten die ik in de kelder heb liggen hé
Jorieke123 Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Geplaatst: 5 april 2012 yes! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
greetje11 Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Jorieke, ik ontbreek nog op je lijstje voor mij 2 kippies Eventueel een steviaplantje zou ook wel fijn zijn, en van die kefir korrels, of wat was dat ook weer Die snotjes waar Rantje het over had
Jorieke123 Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Geplaatst: 5 april 2012 Staat genoteerd! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Je ruilt ook kippetjes tegen plantjes? Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Geplaatst: 5 april 2012 Nee, kippetjes tegen een wonderpan De wonderpan heb ik al, de kippies moesten alleen nog worden uitgebroed. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Als ik het goed begrijp ruil je een 2e wonderpan voor een stel kipjes? Verder nog huisraad nodig? Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Geplaatst: 5 april 2012 Nee, de wonderpan had Greetje al opgestuurd. De kipjes hield ze nog tegoed. Huisraad? Ehm... laat me denken Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Marieke Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 En evt broedeitjes van de Bresse kipjes voor mij , kan dat?Waar wil je die voor ruilen of gewoon betalen? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Jorieke123 Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Geplaatst: 6 april 2012 Staat genoteerd! De enige hen die we hebben, legt alleen nog steeds niet We zullen zien. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Geplaatst: 6 april 2012 Tot nu toe heb ik dit staan: Appelvrouw: stevia, hertshoornweegbree, rozemarijn, 7-jaars spin., rucola?, 2x wilde asperge, Suikerwortel, stuk van de zuring breedblad, stukje rode zuring, zilverwitte alsem, ananassalieThessa: Stevia, rozemarijn, ananassalieGeedee: eucalyptus, egyptische uiKruidje: Roomse kamille, vaste maanzaad, rozemarijnEva: - Bronzen venkel- citroentijm- Echte heemst- Grote bevernel. - Frans/Spaanse zuringvan bovenstaande een per stuk -roomse kamille/ kruip kamille- 7-jaars spinazie zaailingen (net opgekomen). - vaste papaver met eetbaar maanzaad. Zaailingen van dit jaarvan bovenstaande een paar plantjes Dennis29: 3x Wilde asperge, ananassalie, groene appel-, lavendel-, basilicum-, limoen-, citroen-, en aardbeimunt, 7-jaars spinazie, oesterblad, cola kruid, franse zuring, apiosLisa: 7-jaars spinazie, rozemarijn, salie, citroentijm, vaste rucola, Ananas salie, kerrieplantHelly: rabarber, stevia, colakruid, brandnetelgier, valeriaanMargareth: egyptische ui, echte heemstHeylane: Rabarber, chocolademunt, lavendelmunt, vaste maanzaad, kaneelbasilicum, rozemarijn, ananassalie, sint janskruidMarieke: Witte asperge, colaplantje, Zilverwitte alsem, broedeitjes Bresse kipBonnie: ananassalie, gewone salie, Franse DragonThea: AnanassalieJasmin: Ananassalie, absinth, JuteGreetje11: 2 a 3 kippies, kefirkorrels, stevia Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Geplaatst: 6 april 2012 @Marieke: Ze heeft net haar 1e ei gelegd! Ik wil er trouwens ook wel wat voor je uitbroeden hoor! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2012 Auteur Geplaatst: 8 april 2012 Ik zoek nog wel een hele grote pan. Liefst ook met deksel. Waar zo'n 12 of 15 liter in kan. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Marieke Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 @Marieke: Ze heeft net haar 1e ei gelegd! Ik wil er trouwens ook wel wat voor je uitbroeden hoor! Joehoe, brave kip Ja, dat vind ik wel een heel lief aanbod!Praten we nog wel even over de vergoeding hè? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Marieke Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Zal eens bij de kringloop kijken hier, waar heb je 'm voor nodig?Kan het ook zink of emaille oid zijn? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2012 Auteur Geplaatst: 8 april 2012 Ik heb de pan echt nodig om in te koken. Ik moest nu bijv. voor de paardenbloem wijn 10 liter water koken. Ik heb een pan met 9,5 liter... dus dan houdt het op.Ik moet er dus wel etenswaren voor onszelf in kunnen koken. Hij moet dan op een elektrisch plaatje kunnen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Eva Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 heb je ook een lijstje met wat je van wie krijgt Jorieke?
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2012 Auteur Geplaatst: 10 april 2012 Nee. Wel in mijn hoofd, maar niet op 'papier'. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
thea Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Kan de topi niet vinden waar je de hortensia vroeg,deze heb ik zie foto. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Aanbevolen berichten