korporaal Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 Mijn naam is Marc, heb een kleine moestuin bij ons in de achtertuin. Ben helemaal gek op aardbeien en alles wat ik kan laten groeien van kiemplantje tot ontbijt/lunch/diner. Sta op het moment al een tijdje ingeschreven voor een duinlandje en wacht daar met smart op.Ik heb al zeer veel boeken gelezen over allerlei zaken betreffende moestuin, groente en fruit, bemesting enz enz. Heb je vragen stel ze natuurlijk. Groeten Marc Quote
wilma Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 welkom hier . leuk dat jij het ontbijt kan laten groeien, is mij nooit gelukt Wilma Quote
Rantje Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 Welkom!!! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
appelvrouw Posted April 12, 2012 Posted April 12, 2012 Welkom Marc.het kweken op duinland zal wel anders zijn als op de fr. klei...Veel plezier hier Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Helly Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 Hallo en welkom! Quote Good things come in small packages
Recommended Posts