Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik me even voorstellen;
Ik ben Sam, moeder van 5 kinderen, getrouwd en al sinds ik op m'n 18e samenwoonde een passie voor moes tuinieren.
Daar begon het op mijn appartementje op het balkon met cherry tomaatjes en boontjes.
In de woningen erna heb ik geprobeerd groenten te planten, frambozen en aardbeien.

Ik woon nu 2 jaar in dit huis met mijn nieuwe partner en 4 kinderen (oudste is de deur al uit).
Ik heb vorig jaar 2 aardbeien planten in een hangpot gekocht, daar kwamen kleine aardbeien vanaf en ook niet bijzonder veel.
Ik heb aan de schutting een kruiden wand met salie, oregano, munt, peterselie, rozemarijn, bieslook en basilicum.
Wil weer aardbeien hebben, blauwe bessen en tomaten.
(Mijn man is half Italiaans dus daar wordt tomatensaus van gemaakt)

Ik ben alles behalve ervaren en heb ontzettend veel vragen, maar ik wil het zo graag!

Onze droom is om naar Hongarije te verhuizen en daar een huis met een stukje land te hebben en dan uit eigen tuin te kunnen eten en wat beestjes hebben rondlopen.

Geplaatst:

Hoi. Welkom op dit forum. Heel veel lees plezier en ontzettend veel succes met t moestuinieren

Geplaatst:

Welkom, en die droom kan je zo verwezenlijken.

Huizen op het Hongaarse platteland kosten geen drol en als je er wat groenteplanten neerzet komen die beestjes snel genoeg.......🤭

(Mijn man is half Italiaans dus daar wordt tomatensaus van gemaakt)

En doe maar rustig met je halve Italiaan, daar heb je in de tuin meer aan als in de saus.....

aangepast door Patrijs

Geplaatst:
  • Auteur

Dank jullie wel!

Patrijs, dat klopt helemaal! 🤣 

Helaas is het voor ons iets ingewikkelder om onze droom waar te maken en draait dat niet alleen om financiële middelen.
Maar uiteindelijk lukt het ons wel.

Geplaatst:

Welkom en succes gewenst!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic