Geplaatst: 10 mei 201213 j Auteur Wauw Manolito, wat heb jij veel plantjes op je zolder (bekeek je blog even....) Mocht je eens iets niet kwijt kunnen, ik hou me aanbevolen Haha
Geplaatst: 11 mei 201213 j Ilse, doet jouw tomaat of aardbei al iets...? Bij mij nog niks te zien... Wat duurt dat lang zeg, haha Dat kan wel weken duren, heb ze zelf ook weken geleden gezaaid, in minikas ook gekocht bij action en nu komt pas de aardbei op, de tomaat kwam wel wat eerder maar absoluut geduld hebben...al mijn andere zaadjes zijn prachtige planten geworden die ik in de tuin moet gaan zetten. Ook ik heb mijn tuin omgegooid en kan je zeggen dat het echt verslavend is, voor je het weet staat je tuin echt vol. Ik ben ook pas dit jaar begonnen en nu al een halve tuin in beslag genomen, vensterbanken vol, hokje vol dus bereid je vriend idd maar voor...Maar het is zo leuk om alles te zien groeien!! En er uiteindelijk van te kunnen eten...
Geplaatst: 12 mei 201213 j Mocht je eens iets niet kwijt kunnen, ik hou me aanbevolen Haha Ik loop verschrikkelijk achter met alles verpotten etc, binnenkort ga ik inventariseren en kijken wat er over is , zal wel niet voor volgend weekend zijn denk ik. Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.