hansm Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Even een link naar meest gave assortiment pompoenen wat ik ooit gezien heb, echt bijzonder dingen die ik nog nooit gezien had.Wordt ik even heel hebberig van Zitten vele eetbare tussen en zelfs 2 om jam van te maken. http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/pompoenzadenshop/default.asp?sid=MzzItE3Gj7BBMzj5bKpF7ekurCnPIT Quote Players only love you when they're playing.
aardbeijim Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 En jij kunt je al zo moeilijk inhouden he. Leuke site. Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
hansm Geplaatst: 28 januari 2011 Auteur Geplaatst: 28 januari 2011 En jij kunt je al zo moeilijk inhouden he. Leuke site. Mja ik raak snel enthousiast soms, nouja vaak.Deze heb ik besteld, 2x voor jam, 1x inmaak, en 1x speciaal voor heel lang (jaren ) 1x muskaat de rest lekker of leuk. Crown Prince F1 Karli Rote Warze / Red Warthy thing Barese Torino Citrullus lanatus Golden Lantern F1 moschata Marina di Chioggia New England Blue Hubbard Quote Players only love you when they're playing.
Koert Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Ik ben niet zo heel erg van de pompoenen, alhoewel ik een goede pompoensoep wel heel lekker vind. Meerdere soorten zou ik niet snel nemen, maar ik kan niet anders zeggen dat die jam-pompoenen me wel buitengewoon interessant lijken, ben erg benieuwd Quote Even a broken clock is right twice a day
Jorg Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Ik heb hier ook nog allemaal oude zaden liggen van verschillende (speciale) pompoensoorten. Misschien maar eens zaaien als ik nog ergens een plekje heb. Quote
Koert Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 als ik nog ergens een plekje heb.Dat is nou precies de hoofdreden dat ik meestal niet zo van de pompoenen ben, vind het product niet opwegen tegen de ruimte die je nodig hebt. Quote Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 28 januari 2011 Auteur Geplaatst: 28 januari 2011 Volgens mij vergeten veel mensen dat je een pompoen goed kunt snoeien, bv op 5 bladeren dan blijft de plant toch aardig binnen de perken.Bij de composthoek vindt ik ook altijd mooi en ook tussen de rabarber want die is toch bijna op waneer de pompoen op zijn hardst groeit en zo bedenk ik nog wel meer plekken, bv het hek en de tuinkist kan hij mooi overwoekeren Quote Players only love you when they're playing.
Koert Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Volgens mij vergeten veel mensen dat je een pompoen goed kunt snoeien, bv op 5 bladeren dan blijft de plant toch aardig binnen de perken.Bij de composthoek vindt ik ook altijd mooi en ook tussen de rabarber want die is toch bijna op waneer de pompoen op zijn hardst groeit en zo bedenk ik nog wel meer plekken, bv het hek en de tuinkist kan hij mooi overwoekeren Maar tussen de rabarber is helemaal nog niet zo'n slecht idee, houd mooi de bodem aardig bedekt. Quote Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 28 januari 2011 Auteur Geplaatst: 28 januari 2011 Ik begreep dat je na Juni ook niet meer echt gezond is om rabarber vers te eten omdat het oxaalzuur dan terug de steel in gaat uit het blad,mischien een fabel nouja maakt ook niet uit in Juni heb ik alle rabarber al in jampotten geduwd Quote Players only love you when they're playing.
Koert Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Dat weet ik niet, kan goed ik weet wel dat het blad giftig is dus zou goed kunnen. Het is volgens mij dan ook tijd om je rabarberplant te laten rusten, zodat je hem niet uitput als bij asperge. Quote Even a broken clock is right twice a day
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.