Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
En jij kunt je al zo moeilijk inhouden he.

Leuke site.

Mja ik raak snel enthousiast soms, nouja vaak.

Deze heb ik besteld, 2x voor jam, 1x inmaak, en 1x speciaal voor heel lang (jaren ) 1x muskaat de rest lekker of leuk.

Crown Prince F1

Karli

Rote Warze / Red Warthy thing

Barese

Torino Citrullus lanatus

Golden Lantern F1 moschata

Marina di Chioggia

New England Blue Hubbard

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ik ben niet zo heel erg van de pompoenen, alhoewel ik een goede pompoensoep wel heel lekker vind. Meerdere soorten zou ik niet snel nemen, maar ik kan niet anders zeggen dat die jam-pompoenen me wel buitengewoon interessant lijken, ben erg benieuwd

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Ik heb hier ook nog allemaal oude zaden liggen van verschillende (speciale) pompoensoorten. Misschien maar eens zaaien als ik nog ergens een plekje heb.

Geplaatst:
als ik nog ergens een plekje heb.

Dat is nou precies de hoofdreden dat ik meestal niet zo van de pompoenen ben, vind het product niet opwegen tegen de ruimte die je nodig hebt.

Geplaatst:

Volgens mij vergeten veel mensen dat je een pompoen goed kunt snoeien, bv op 5 bladeren dan blijft de plant toch aardig binnen de perken.

Bij de composthoek vindt ik ook altijd mooi en ook tussen de rabarber want die is toch bijna op waneer de pompoen op zijn hardst groeit en zo bedenk ik nog wel meer plekken, bv het hek en de tuinkist kan hij mooi overwoekeren

Geplaatst:
Volgens mij vergeten veel mensen dat je een pompoen goed kunt snoeien, bv op 5 bladeren dan blijft de plant toch aardig binnen de perken.

Bij de composthoek vindt ik ook altijd mooi en ook tussen de rabarber want die is toch bijna op waneer de pompoen op zijn hardst groeit en zo bedenk ik nog wel meer plekken, bv het hek en de tuinkist kan hij mooi overwoekeren :D

Maar tussen de rabarber is helemaal nog niet zo'n slecht idee, houd mooi de bodem aardig bedekt.

Geplaatst:

Ik begreep dat je na Juni ook niet meer echt gezond is om rabarber vers te eten omdat het oxaalzuur dan terug de steel in gaat uit het blad,

mischien een fabel nouja maakt ook niet uit in Juni heb ik alle rabarber al in jampotten geduwd

Geplaatst:

Dat weet ik niet, kan goed ik weet wel dat het blad giftig is dus zou goed kunnen. Het is volgens mij dan ook tijd om je rabarberplant te laten rusten, zodat je hem niet uitput als bij asperge.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...