Arja Geplaatst: 6 september 2024 Geplaatst: 6 september 2024 54 minutes ago, appelvrouw said: Zoek allen ajb maximaal tomatenzaden uit! Ik ga geen grote tomaten meer zaaien en vind het zonde dit zaad weg te gooien. Het zelfgeoogste tomatenzaad blijft nog vele jaren goed is mijn ervaring. In ieder geval, aarzel nietik ben blij als je wat uitzoekt! Suggestie: doe ze in de rondreizende biozadendoos? 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 september 2024 Auteur Geplaatst: 6 september 2024 Dat kan zeker maar het liefst eerst hier allemaal ruim uitzoeken! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bonnie f Geplaatst: 6 september 2024 Geplaatst: 6 september 2024 Ik kom zeker snaaien. Volgend jaar heb ik een kas. Ik heb wel een vlinderstruik voor je. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
appelvrouw Geplaatst: 6 september 2024 Auteur Geplaatst: 6 september 2024 Fijn een vlinderstruik Bonnie! Je kunt trouwens hier al wat uitzoeken dan zet ik jouw naam erop. Aarzel niet, van sommige soorten heb ik meer dan genoeg en anders hoor je het wel. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 7 september 2024 Auteur Geplaatst: 7 september 2024 (aangepast) Aangeboden 1 x vijf-in-een-kruid oftewel Indian Borage (plectranthus amboinicus) Onsterfelijkheidskruid is gedeeld ik heb 3 planten te geef.. 7 september 2024 aangepast door appelvrouw 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 7 september 2024 Geplaatst: 7 september 2024 Jet, wil je toevallig nog een tweede cassisbes? 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 september 2024 Auteur Geplaatst: 8 september 2024 Arja ja die kan ik best nog wel kwijt! Graag dan. Heb jij trouwens nog een potje rabarber blauwe bes jam? En wat zal ik jou dan geven? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 8 september 2024 Geplaatst: 8 september 2024 (aangepast) Ok dan noteer ik twee bessenstruiken voor jou. Rabarber-cassisbes dit jaar, dus geen blauwe, is dat ook goed? Ik hoef niet direct iets terug, ben blij met de jampotten en de banaan en het sneupen in je collectie tomatenzaden. 8 september 2024 aangepast door Arja Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 september 2024 Auteur Geplaatst: 8 september 2024 Ik ben ook benieuwd naar die combinatie.. die met de blauwe bes vond ik in ieder geval een verrassing van voor mij onbekende smaak. Zeer geparfumeerd! Dank je dan, ik ben 🙂 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 8 september 2024 Geplaatst: 8 september 2024 Bedenk net dat we op zoek zijn naar varens. Mocht je toevallig ... 1 Quote
Arja Geplaatst: 9 september 2024 Geplaatst: 9 september 2024 Ging ik jou ook niet een stuk van mijn rabarberplant geven? Quote
appelvrouw Geplaatst: 9 september 2024 Auteur Geplaatst: 9 september 2024 Ja nu je het zegt.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 9 september 2024 Geplaatst: 9 september 2024 Ik zal de dag voor de mtfd een stuk kortwieken en afhakken. 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 9 september 2024 Auteur Geplaatst: 9 september 2024 Super! Nu nog bedenken waar ik dat ga zetten in mijn bosje 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nasuada Geplaatst: 9 september 2024 Geplaatst: 9 september 2024 Op 31-8-2024 om 15:11, appelvrouw zei: Vlak vóór de MTFD haal ik mijn grote plant met boomlelie uit de grond. Ik wil hem wat uitdunnen en op een andere plek. Wie er knol ( of is het bol) wil laat het maar horen. Mooi voor in mijn bloementuin, ik heb wel belang bijbeen knollebol😃 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Nasuada Geplaatst: 9 september 2024 Geplaatst: 9 september 2024 Ik heb ook belang bij grote rode smakelijke vlees tomaten zaden. 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
appelvrouw Geplaatst: 9 september 2024 Auteur Geplaatst: 9 september 2024 Ik zet het erop Nas! Boomlelie en ik geeft je dan zaden van de Coeur de Boeuf. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nasuada Geplaatst: 9 september 2024 Geplaatst: 9 september 2024 Kies je wat leuks uit mijn lijsje? 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Nasuada Geplaatst: 13 september 2024 Geplaatst: 13 september 2024 Appelvrouw, kan je een paar varens missen? Zou het leuk vinden om er wat in mijn border Mtf24 te zetten😊 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
appelvrouw Geplaatst: 13 september 2024 Auteur Geplaatst: 13 september 2024 Ja ik ga kijken wat Lie eruit kan scheppen. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 14 september 2024 Geplaatst: 14 september 2024 Mag ik zaden van Coral Queen, dat lieverdje van Diana ? Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 september 2024 Auteur Geplaatst: 14 september 2024 Jazeker mag je! Het is haar eigen kruising toch? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 15 september 2024 Geplaatst: 15 september 2024 Dat klopt. Zat opeens tussen haar zaailingen, Quote
Claudy Geplaatst: 15 september 2024 Geplaatst: 15 september 2024 hallo, Heb wel interesse in de groene kers tomaat en caro rich. De picardie is dat een witte? groetjes van CLaudia 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 september 2024 Auteur Geplaatst: 16 september 2024 Mij ruillijst is bijgewerkt tot vandaag hopelijk heb ik niks overgeslagen. De gevraagde zaadjes ga ik vandaag uitzoeken en alvast op naam verpakken, daarna haal ik de zaden die vergeven zijn uit de lijst ( Er wordt ook wat verstuurd naar mensen die niet kunnen komen) Een controle is fijn😉 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.