Geplaatst: 6 september 20241 j Zoals gewoonlijk niet een echt lijstje. 😉 Wat ik echt te ruil heb is olifanten knoflook.  Verder heb ik inmaak voor appelvrouw  milde peperzaadjes voor Arja heb ik ook wel. ( o.a. Espelette)  en voor Nas heb ik denk ik wel dahlia.  en…weer zin in de moestuimdag! 😊
Geplaatst: 6 september 20241 j Wat wil je ruilen voor je olifanten, jootje? Ik heb in de aanbieding jam of een lekkere bananencake of eh zaden, stekkes, zie mijn ruillijstje.  Milde pepers graag, dank! Â
Geplaatst: 7 september 20241 j Auteur Hoeveel olifanten wil je, Arja? Â Ik lust wel een bananencakeje!Â
Geplaatst: 7 september 20241 j Noteer ik een bananencake voor jou. Ik heb zelf denk ik een stuk of tien tenen pootgoed, en ik zou er nog wel een keer zoveel bij willen. We zijn er gek op! Maar kijk maar wat je kwijt wilt.Â
Geplaatst: 9 september 20241 j Ik zou super blij zijn met een Dahlia, heb die truttige gezellige blommekes zo gemist dit jaar. waar kan ik jou nog blij mee maken? 9 september 20241 j aangepast door Nasuada https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 27 september 20241 j Jo ik krijg van jou die pompoen maar jij krijgt nog niks van mij? Kan ik je nog ergens blij mee maken?
Geplaatst: 27 september 20241 j Auteur Pompoen is okee, Angela!  Ik ben al blij dat je er bent morgen! 😊😉😘
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.