Rookie Geplaatst: 25 maart Auteur Geplaatst: 25 maart Vorig jaar zijn al mijn dertig aardbeienplanten ten prooi gevallen aan een vraatzuchtige kever. Ik zei toen, dat ik klaar was met aardbeien kweken. Maar niets is zo veranderlijk als een Rookie... Ik heb nieuwe bakken en plekken gevonden en ik wil vragen of er iemand is, die een paar stekjes heeft van een doordragende aardbei. Ik heb nog aubergine zaailingen in de aanbieding. Quote
Tanja65 Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart Ik heb wel aardbeienstekken voor je, maar mijn soorten zijn door elkaar gekomen dus ik heb geen idee of ze doordragend zijn of niet. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Rookie Geplaatst: 25 maart Auteur Geplaatst: 25 maart Kan je wel iets missen, denk je? Dan zet ik ze gewoon even in een aparte pot, tot ik kan zien wat het is. Quote
Tanja65 Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart Zeker, anders bied ik het niet aan. Ik heb veel uitlopers op te potten. Die zullen dit jaar nog niet zo veel doen, maar volgend jaar des te meer. Komt goed, ik zet er wat in potjes. 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Rookie Geplaatst: 27 maart Auteur Geplaatst: 27 maart Ik kan bestellingen ophalen bij 123zaden.nl Quote
Lia56 Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart 5 hours ago, Rookie said: Ik kan bestellingen ophalen bij 123zaden.nl Daar komen ook de zaden van de Golden Egg vandaan 😒 Wellicht kun je daar navragen hoe t zit met de kieming? Quote
Claudy Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart hallo, Als het zou kunnen graag ook de aubergine de Gandia. Ik moet nog een ruillijst maken, anders kijk op de vorige moestuinforumdag. groetjes van Claudia 1 Quote
Rookie Geplaatst: 28 maart Auteur Geplaatst: 28 maart Ja hoor, dat gaat lukken. Ik zet je er bij. Quote
Tanja65 Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart @Rookiemijn aardbeienplantjes hebben een ongelukje gehad door slecht advies van een mede tuinierder. Geen idee of ze nog te redden zijn, ik heb ze wel opgepot, we gaan het de komende weken zien. Ik heb wel een heleboel ienie-minie stekjes voor je, maar die zullen dit jaar nog weinig vrucht dragen. Ik zie dat je gelukkig van iemand anders ook aardbeien krijgt. Sorry. 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Rookie Geplaatst: 29 maart Auteur Geplaatst: 29 maart Ik ben ook blij met ieniemienie stekjes, die zet ik gewoon nog even apart in een potje. 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Top, krijg je die. 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Rookie Geplaatst: 1 april Auteur Geplaatst: 1 april Is er iemand, die een salieplantje heeft? Bij mij wil niets ontkiemen, ik denk dat het zaad niet goed meer is. Quote
Gitta Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april Ik heb nu een kleine zaailing voor je. Die kan ik meenemen. Quote
Rookie Geplaatst: 3 april Auteur Geplaatst: 3 april (aangepast) Ik heb het idee dat ik vergeten ben om iemand op mijn weggeeflijstje te zetten.😶 Maar wie, o wie? 3 april aangepast door Rookie Quote
Rookie Geplaatst: 4 april Auteur Geplaatst: 4 april Gelukkig geen reactie op mijn vorige bericht.😅 Ik heb naar alle waarschijnlijkheid een aantal koolplantjes. Witte kool Langedijker Bewaar en spitskool Duncan 1. Ze zijn net vandaag getransplanteerd, dus ze liggen nu op apegapen. Ik weet nog niet hoeveel ik er overhoud, maar laat maar even horen, als er belangstelling voor is. Ik weet nu al dat ik meer spitskool heb dan witte kool. Ze komen uit de winterzaaiflessen, daar zaai ik altijd nogal rijkelijk, zonder te tellen. Quote
Rookie Geplaatst: 4 april Auteur Geplaatst: 4 april Okee, duidelijk. Ik ga even kijken hoeveel ik er overhoud en die gaan gewoon mee. Als iemand er echt eentje wil, laat dat dan even weten, dan houd ik die apart. @Wortel, jij wil een spitskool? 1 Quote
jootje Geplaatst: 4 april Geplaatst: 4 april Rookie, ik zou ook wel graag 1 of 2 spitskool willen als er nog is….😊 1 Quote
Wortel Geplaatst: 4 april Geplaatst: 4 april 2 uren geleden, Rookie zei: Okee, duidelijk. Ik ga even kijken hoeveel ik er overhoud en die gaan gewoon mee. Als iemand er echt eentje wil, laat dat dan even weten, dan houd ik die apart. @Wortel, jij wil een spitskool? Graag, als het kan 2? 1 Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april Op 4-4-2025 om 17:49, Rookie zei: Gelukkig geen reactie op mijn vorige bericht.😅 Ik heb naar alle waarschijnlijkheid een aantal koolplantjes. Witte kool Langedijker Bewaar en spitskool Duncan 1. Ze zijn net vandaag getransplanteerd, dus ze liggen nu op apegapen. Ik weet nog niet hoeveel ik er overhoud, maar laat maar even horen, als er belangstelling voor is. Ik weet nu al dat ik meer spitskool heb dan witte kool. Ze komen uit de winterzaaiflessen, daar zaai ik altijd nogal rijkelijk, zonder te tellen. Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april Mijn kooltjes lijken niet op te komen, ik houd me aanbevolen voor een paar plantjes, Rookie 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.