Geplaatst: 23 juni23 Jun Na het schoonmaken van mij zuurkoolvat heb ik de verzwaringsstenen uitgekookt met water en azijn. Maar ze stinken nog steeds verschrikkelijk. Wat kan ik daaraan doen? Iemand ervaring ermee?
Geplaatst: 23 juni23 Jun Als ze stinken, was ik ze vaak in best heet soda water. Dan is de stank er meestal wel af. Succes!En goed laten drogen voordat je de pot dicht doet. Ik bewaar meestal de deksel er los naast omdat ht anders inderdaad vaak gaat stinken. A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Geplaatst: 24 juni24 Jun Ik kreeg als tip bij stinkende potten om er een aansteker bij te houden en even aan te steken. Dat zou de stank moeten weghalen. Misschien at dat ook bij stinkende stenen werkt en je een klein gasbrandertje er even op los kunt laten.
Geplaatst: 28 juli28 Jul Na gebruik gaan de stenen bij ons gewoon een rondje mee in de afwasmachine. Daarna goed laten drogen. Enkele dagen. Daarna gaan ze in de pot met het deksel er op.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.