BSdeBakker Geplaatst: 30 juni 2012 Geplaatst: 30 juni 2012 Ik heb een volstuin (200m2) op Klein Dantzig (Amsterdam Oost-Watergraafsmeer), maar i.v.m. mijn werk heb ik helaas te weinig tijd om hem goed te onderhouden. Er staat een huisje op, waar echter niet in geslapen mag worden. Ik heb vorig jaar een kas gebouwd en de helft van de tuin is ingericht als moestuin. Ik ben op zoek naar een enthousiaste tuinder met tijd en groene vingers, die de tuin met mij zou willen delen. Met vriendelijke groet, Bernadette de Bakker Quote
Clem Geplaatst: 15 mei 2013 Geplaatst: 15 mei 2013 Hoi, Ik stuitte toevallig op je berichtje. Natuurlijk heb je allang iemand gevonden. Maar als dat nou niet het geval is..?? Dat zou het zomaar een kans voor mij kunnen betekenen. met groet,Clementien Dieffenbach Quote
HuubvG Geplaatst: 16 mei 2013 Geplaatst: 16 mei 2013 Je telefoonnummer kun je beter even terugnemen, dat kan altijd nog in een PB of zo. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 mei 2013 Geplaatst: 17 mei 2013 Telefoonnummer verwijderd.. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Frank Houweling Geplaatst: 17 mei 2013 Geplaatst: 17 mei 2013 Dat is vlak bij waar ik studeer haha. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.