Geplaatst: 9 uren geleden9 u Auteur 15 hours ago, appelvrouw said:Hummm een lange, warme en gekleurde groente.uhhh, ik heb vlgs mij niet gezegd dat t groente is??
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Kijk dat is weer een nieuwe aanwijzing🤨Lang warm en gekleurd fruit?Of lang warm en gekleurd kruid?Hebben we nog meer smaken in de moestuin? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Daar sluit ik me bij aan @jootje . Meer in het bijzonder de zonnebloem giganteus. Wedstrijdelement: bloem (zaadhoofd denk ik, anders alleen met ladder te meten) met de grootste diameter.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Ik hoop het niet. Dan valt iedere moestuinier die in een pot moet kweken al af. Enne heeft niet ieder zichzelf respecterende provincie al een langste zonnebloem verkiezing? We zullen sowieso Jeroen van de Velde met zijn ruim 9 meter dit jaar niet verslaan.Persoonlijk vind ik het geen moestuinforumwedstrijdplant..maar misschien heb ik ongelijk. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 3 uren geleden, appelvrouw zei:Ik hoop het niet.Ik hoop het ook niet, ben namelijk niet zo dol op zonnebloemen. Alleen een heel veld. Ik hoop nog steeds op een groente, maar met de hints kan het nog alle kanten op 😉.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 4 uren geleden, appelvrouw zei:Persoonlijk vind ik het geen moestuinforumwedstrijdplant..maar misschien heb ik ongelijk.Waarom niet? € 7,98/kgVoor het geld kan je beter zonnebloemen dan prei kweken. 😉
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 49 minutes ago, Bernaar said:Lang,warm......langste pompoenrank?😁Maar dan alleen vanuit een bak. Want anders wortelen ze extra waar ze de grond raken en dat is dan weer niet eerlijk.....De kerstpuzzel van Dr. Denker is elk jaar toch een stuk eenvoudiger dan het raden van de Teeltwedstrijd, dunkt mij 🤨 1 uur geleden1 u aangepast door woldistel Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.