Geplaatst: Vrijdag om 22:561 d Vandaag de ontdooide winterwortelen uit de bak gehaald. Toen zag ik wel dat een aantal gordijnen kapot zijn gegaan door de sneeuw. Maar die hebben ook een heel seizoen gestaan. Moet ik snel oplossen, maar nog geen tijd gehad. Morgen zal het waarschijnlijk ook niet lukken, en zondag wordt het weer koud. Vrijdag om 22:581 d aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Het was vandaag heerlijk weer, in de zon zo zonder jas gewerkt.Nog wat stekhout geknipt, en ook enthout. Hout mee naar huis genomen, nog geen tijd gehad om te stekken. Kwam nog een tuinbuur tegen, daar nog een uur denk ik mee gepraat (en dan 2 uur gewerkt).Eerste keer dit jaar, en waarschijnlijk ook de laatste keer deze maand, want het is erg druk met werk. Liep beetje voor op schema, dus mocht van mij wel. En ik moest de in stukjes geknipte kerstboom naar de tuin brengen voor het looppad. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 20 uren geleden20 u 17 minuten geleden, acpronk zei:zo zonder jas gewerkt.Ik vond het bij ons maar stervenskoud en ik moest nodig naar buiten.
Geplaatst: 19 uren geleden19 u Óók zonder jas kunnen werken,want ik heb enkel witlofwortels bijgeplant in de opengekomen plaatsen in 1 van de witlofbakken die in de serre staat.Ik heb de witlofwortel oogst van gisteren in stukken gesneden en op de composthoop gegooid,samen met het witlofafval van de gerooide stronken.Ook al een deel van de kas kunnen bewateren via de overloop van een IBC vat.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ook hier…gedeeltelijk zonder jas vandaag lekker in de tuin bezig geweest. Troep/ oude planten opgeruimd. Afgevoerd naar composthoop of thuis ( koolplanten). En lekker in het zonnetje zitten mijmeren wat ik allemaal ga/ wil doen dit seizoen! Zininin! Happy Jo!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Jouw palmkool heeft de sneeuw en de koude goed overleefd,jootje!👍Ik wist wel dat die koolsoort redelijk robuust is,maar dát had ik niet verwacht......dus ik ga ze dit jaar opnieuw zaaien én beter beschermen tegen mee-eters....😉
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.