Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ff off topic ; maar als 1jullie nou nog meer van “ die vreselijke zakken” wegdoen doen… mag ik ze dan tegen betaling van verzendkosten 🙏🏻😊 🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik ga even kijken voor je of ik er nog een paar heb.Volgens mij zag ik er nog ergens wat liggen.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 46 minuten geleden, Petrasmoestuin zei:Ik kon hogere potjes nemenIk denk dat het wijs is dat je geen hogere potjes hebt genomen. Ze zijn vrij smal zo te zien en omdat bataten vrij oppervlakkig kunnen gaan groeien, gaat zo’n smal potje dan juist in de weg zitten. De wortels, wat uiteindelijk de knollen worden, kunnen dan geen kant op. Je zou dan wel hoogte hebben, maar geen breedte.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 2 uren geleden, Vrouwholle zei:magJe mag aan het eind van het jaar, begin vlg jaar alle zakken hebben. 32 stuks. Ook aardappelzakken zitten er bij.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.