Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb al een week dat ik wanneer ik de app open, eerst een blanco scherm met zoekterm of websitenaam zie foto Dit blijft net zo lang staan als dat ik het wegklik, ververs en/of opnieuw opstart. Vanochtend niet. Toen moest ik het wel 5/6 z opnieuw opstarten. Ook heb ik al enkele maanden dat ik een post niet kan posten. Het toevoegen knopje kan ik dan inrammen wat ik wil. Maakt niks hit. Alles opslaan. Eruit. Afsluiten. Opnieuw opstarten. Terug naar je was en dan invoegen uit herinnering of als dat niet lukt, plakken. Kortom: gedoe om iets simpels als inloggen of toevoegen van commentaar. Ben ik de enige? Ik heb het al een paar x onder mijn toevoeging erbij gezet dat het problematisch ging, maar tot op heden geen verbetering. Vandaag maar een eigen topic gegeven. Gebeurt dus niet elke x. Het inloggen zoals hierboven met foto overigens wel al zeker 7 dagen elke dagelijks.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb niet het probleem dat jij beschrijft, maar bij mij (op de computer) wil hij eerst steeds verifiëren of ik wel echt ben.Ook heel irritant.
Geplaatst: 42 minuten geleden42 min Mellies probleem ken ik ook niet, maar dat verifiëren door cloudflare gebeurde bij mij enkele dagen ook, laatste keer was overigens gisteren of de dag ervoor. 41 minuten geleden41 min aangepast door acpronk Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.