Geplaatst: 57 minuten geleden57 min Nee jullie hoeven zelf niks te doen. Dit is iets wat we in de achtergrond gaan doen. Maar je mag wel van mij de foto's een bepaalde naam geven voordat je ze upload. Dat helpt natuurlijk wel.Maar vind dat we het voor gebruikers zo simpel mogenlijk moeten houden, en niet jullie met werk moeten voorzien.En uhm we moeten anders dit topic ook splitsen, even de twee zaken los vanelkaar zien, google zoek optie.En onze taak dat we aan het uitzoeken zijn hoe we het beste foto's benamingen kunnen geven om deze op google beter te laten vinden.
Geplaatst: 49 minuten geleden49 min Ok. Ik dacht dat het mede over de performance (en de verbetering daarvan) ging. Omdat het alt-verhaal wordt uitgelegd. Maar dit topic gaat dan dus alleen over ‘hoe iets te zoeken’. Dan heb ik voorgaande vraag niet gesteld 😊.
Geplaatst: 46 minuten geleden46 min 16 minuten geleden, rorror zei:@Rookie Zou je die zelfde foto, ook eens willen linken in het aardappel topic, met die beschrijving? Kan ook nog zijn, dat google de context van deze pagina niet vind passen bij die afbeelding.Nee, helaas.Maar je kunt ook alleen maar zoeken op tekst, toch?Je kunt toch niet zoeken op afbeelding?Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Geplaatst: 42 minuten geleden42 min Nee je zoekt op tekst, die alt text zou dan zoekbaar moeten zijn. Google koppeld dan de afbeelding + alt tekst bij elkaar. Waardoor die afbeelding gevonden kan worden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.