Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik doe ook kweken in de MM-bakken, 2 van 16 vakken 1 van 6 vakken.

Peultjes / sugarsnaps heb ik redelijk veel van geplukt maar al vrij vlug kwam er een witte stoffige waas over de planten. In begin gewoon blijven plukken maar wordt steeds erger en erger. Gegoogled en normaal komt alleen schimmel voor bij peultjes?

IMG_0010.jpg

IMG_0011.jpg

IMG_0012.jpg

Verder nu wel een lekkere snijbiet + rucola salade uit eigen tuin maken!

Bericht oorspronkelijk geplaatst door gebruiker: trekker25. Door een databasecrash zijn alle registraties in de periode van 29 juli tot en met 14 augustus verloren gegaan. Registreer aub opnieuw hier: ucp.php?mode=register Excuus voor het ongemak

Geplaatst:

Die 'poeder' moet meeldauw zijn. Ik zou de peultjes volgend jaar vroeger zaaien dan is de kans op meeldauw een heel stuk kleiner. Peultjes is ook meer een voorjaarsgroente die het best gedijt bij wat koeler weer.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Moet ik de peultjes nu rooien? Vanwege besmetting op andere planten?

Bericht oorspronkelijk geplaatst door gebruiker: trekker25. Door een databasecrash zijn alle registraties in de periode van 29 juli tot en met 14 augustus verloren gegaan. Registreer aub opnieuw hier: ucp.php?mode=register Excuus voor het ongemak

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...