Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb het wel voor je, maar ik denk dat je het beter zo kunt kopen,

want zo''n knol is best groot. verzendkosten 6.75 kan echt niet in een envelop

Of misschien heeft iemand hier op het forum het, die wat dichterbij woont.

Geplaatst:

Ik heb die volgens mij wel

De rabarber victoria rode stelen

als je wil kan ik zaden versturen in ruil voor andere zaden

rianne

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

• 2 weeks later...
Geplaatst:

De rabarber komt niet zaadecht terug. Het best een goed/mooi exemplaar scheuren / vegetatief vermeerderen.

Rabarbers zijn natuurlijk forse dingen. Versturen wordt wel erg begrotelijk, en een kleintje nemen, dan ben je gauw 2 a 3 jaar verder voor je eens erover kan gaan denken om te gaan oogsten. Heb je het er voor over, kan je een dikke forse bij mij op de tuin komen uitgraven.

Geplaatst:
en een kleintje nemen, dan ben je gauw 2 a 3 jaar verder voor je eens erover kan gaan denken om te gaan oogsten.

Daar ben ik het niet mee eens, op een goeie plek met mooi gestructureerde grond dicht bij het water heb je na een jaar een prima oogst. Ik heb vorig jaar November plantjes aan de waterkant gezet en heb dit jaar een hele straat aan rabarber voorzien!

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Gaan we heel ver off-topic misschien ?

Een klein plantje ( maat maakt natuurlijk wel wat uit ja ) wat je nu poot vormt volgend jaar een leuke pol. Het jaar daarop kan je 1x de helft van de bladeren oogsten in mei. Het jaar daarop kan je verder je gang gaan en een paar x oogsten en in grotere hoeveelheden natuurlijk. Maar, wat je veel ziet is dat mensen het 2e jaar al alles wegsnijden. Hoewel de plant er niet gelijk van doodgaat, is het echt wel een aanslag op zo'n jonge plant.

Plaats je een hele rij jonge planten, heb je meer natuurlijk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...