Geplaatst: 4 september 201213 j kan je potjes hergebruiken voor jam waar zuur ingezeten heeft?heb wel eens gelezen dat het niet kan of is het een kwestie van een nieuw schoon dekseltje gebruiken? alvast bedankt!
Geplaatst: 5 september 201213 j De potjes kun je altijd hergebruiken. De deksels alleen als de coating aan de binnenkant nog heel is.(Doe ik al jaren zonder problemen.) 5 september 201213 j aangepast door Gast
Geplaatst: 5 september 201213 j Afwassen in de vaatwasser als je die hebt, en/of ieg met heet sodawater en daarna omspoelen met warm/heet water. Meestal is de zure geur dan wel weg.
Geplaatst: 6 september 201213 j Na een paar keer zijn de deksels wel 'op'. Komen er kleine deukjes in bijv. of gaan de randjes toch een beetje roesten. Dan kan je nieuwe bestellen of kopen bij bijv. Brouwmarkt. Daar heb ik laatst deksels gekocht die precies op de Hak-potjes passen die ik zo graag gebruik. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.