Geplaatst: 30 september 201213 j Hallo (moes)tuinders, de hele zomer niets van me gehoord. De reden: narigheid met mijn rug en vervuilde grond.Er viel niets te melden alleen te klagen en zeuren en daar houd ik niet van. Afijn, alles wat ik zaaide of plantte deed 'raar'. Het zaad kwam té wisselend maar altijd slecht op, het plantgoed deed het ten dele en zag er ook niet altijd florisant uit. Sommige plantjes deden het echter wel goed tot ik ze ging aanaarden en toen viel ook (langzaam) het kwartje. Ik werkte met vervuilde grond. Ik ben dus op zoek gegaan naar hoe dat gebeurd kon zijn. Dat heeft ontzettend veel tijd gekost maar ik ben erachter; iemand is zo vriendelijk geweest om op de grond een petroleumachtige vloeistof te morsen en heeft dat niet gezegd. Dus dit was een verloren jaar. Volgend jaar beter zullen we maar zeggen.Op de foto kan je zien hoe viooltjes er na een week uitzagen. Snijbiet is het enige waar ik nog van kon oogsten. Dus óf het kan snijbiet niet schelen waar zij/hij zijn worteltjes in heeft staan óf die grond was beter dan de rest. Zo ben ik toch weer terug op het forum maar de beloofde foto's die ik van mijn balkonteelt zou plaatsen zijn er dus niet gekomen. groetjes Joyce
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.