Maurice Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Hallo, Ik ben volledig nieuw in het wereldje van zelf groente kweken en wil eens kijken of ik mij hierin kan bekwamen. Nu zie ik op marktplaats leuke kasjes gemaakt van polycarbonaat, maar vraag mij af of aan dit materiaal voor of nadelen kleven?Zijn er leden die mijn kennis hierover wat kunnen vergroten zodat ik meteen de juiste keuze kan maken! Ben benieuwd. Grtjs, Maurice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Hier kan je wat meningen/ervaringen vinden: wat-is-nou-het-verschil-tussen-een-glas-en-folie-bak-t3652.html Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Ik vindt mijn koude kas beter als de pvc kas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts