Frans Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Wat is er mis ? Ik heb een paar dagen geleden foto's willen toevoegen aan een pb. De foto's worden keurig geupload en ook (schijnbaar) toegevoegd . Kijk je dan naar het voorbeeld van de pb alvorens die te verzenden dan krijg je de volgende melding : Je kunt geen gebruik maken van de volgende BBCodes: . Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 ja had ik ook, het kan dus blijkbaar niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 De melding komt voort uit het feit dat in de forumsoftware de code standaard uitgeschakeld in priveberichten. De reden daarvoor is mij niet geheel duidelijk maar we hebben dat nooit veranderd. Een omslachtige oplossing is om de code weg te halen zodat alleen de link naar de foto in het privebericht blijft staan (die is wel aanklikbaar). Nu er onder het bericht een mogelijkheid is om met één knop een foto automatisch toe te voegen in een bericht is een dergelijke oplossing erg omslachtig en bovendien onnodig. Ik zal daarom de code in de priveberichten aanzetten. Edit: als het goed is werkt de code nu wel in een privebericht, zo niet dan hoor ik het graag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts