Geplaatst: 28 maart 201312 j Auteur 50 ct per stuk bij afname 25 stuks25 stuks kunnen nog net verzonden worden voor 6,75 (ivm gewicht)
Geplaatst: 28 maart 201312 j Ik ben in principe ook geïnteresseerd. Wat is de oppervlakte van een zak?NoordwestNederland, kan dat ook het Gooi zijn ? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 maart 201312 j Auteur de afmeting zijn ongeveer 1.10 m bij 0,60 mzakken bevinden zich in tuitjenhorn
Geplaatst: 29 maart 201312 j Laat het even tijdig weten Jet hoeveel je wil, als je ze wil, want vannaaf haal ik alles wat over is op! http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 29 maart 201312 j Ik wil er dan 30. Tuintje thuis, ik heb een vraag, zou jij ze voor mij bij een adres in Schagen kunnen afgeven? Het geld maak ik dan meteen per bank over. Of nee, doer er maar 20, dan blijft er genoeg over voor Piros. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 maart 201312 j Auteur Grinnekt eerst heel erg... Ik denk dat er nog wel ruim 200 zakken liggen, dus er blijft genoeg over Schagen is geen probleem, dat is hier ook om de hoek.Als je het aantal zeker weet stuur ik je even een pb met mijn bank gegevens.
Geplaatst: 29 maart 201312 j Mooi, dan gaat Piroska met ongeveer 170 zakken naar Hongarije. Dat wordt nog eens een wedstrijd zaklopen Wil je nog even de plusminus afmeting geven? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 maart 201312 j Auteur de afmeting zijn ongeveer 1.10 m bij 0,60 mzakken bevinden zich in tuitjenhorn
Geplaatst: 29 maart 201312 j Dank je, ik had het even over het hoofd gezien Ik heb je een PB gestuurd. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 maart 201312 j Hahaha ow, Piros hoeft ze toch niet allemaal ik doe ook een stuk of 25 denk ik.. had gewoon verkeerd gelezen, dacht dat het er 50 waren.. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 31 maart 201312 j Ik heb gehoord dat de zakken zijn aangekomen, dank je wel voor het brengen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 april 201312 j Auteur Was even vergeten je een berichtje te sturen Manlief heeft ze gister afgeleverd. Veel plezier ermee, en mocht je ooit weer nodig hebben, kun je altijd even berichtje sturen.
Geplaatst: 6 april 201312 j wat gaan jullie met die zakken doen?zit te verzinnen maar kan nergens op komen ben nieuwsgierig De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
Geplaatst: 7 april 201312 j Zakloopwedstrijd houden ( En in voorraad houden voor als ik in de zomer wil zaaien. Dan kan je de zakken over het zaaigoed leggen en sproeien, blijft de aarde eronder vochtig en schiet het zaad niet alle kanten op door het neerkletterende water) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 april 201312 j er schijnen door het slechte weer veel stoute moestuinders te zijn, die in de zak naar spanje moeten... kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Geplaatst: 7 april 201312 j Ik ga ze gebruiken om aardappels in op te slaan, een paar om aardappels in te poten als alternatief voor een kuip, een paar om mijn winterjassen en schoenen in de zomer in op te slaan op zolder, nu ik Appelvrouw haar post lees ook om zaaigoed te beschermen Verder zijn ze in tijd van sneeuw handig als alternatieve deur/lekmat in de hal, EN in repen gescheurd is het een versteviging voor bouwwerken van leem zoals een pizzaoven, kachel en/of kunstwerk. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 11 april 201312 j Auteur Grappig om te lezen waar jullie ze voor gebruiken We hebben nog zo 'n 40 stuks beschikbaar.
Geplaatst: 11 april 201312 j Zakloopwedstrijd houden ( En in voorraad houden voor als ik in de zomer wil zaaien. Dan kan je de zakken over het zaaigoed leggen en sproeien, blijft de aarde eronder vochtig en schiet het zaad niet alle kanten op door het neerkletterende water)he das een idee ik heb er nog een paar liggen @ greetje,Ik wil er wel mee in naar spanje De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
Geplaatst: 3 mei 201312 j Tuintje thuis, heb je nog zakken en zijn ze in de buurt van Nijmegen op te halen?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.