tuintje thuis Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Te Koop: Jute zakken50 kg (inhoudsmaat)ophalen of verzenden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuintje thuis Posted March 28, 2013 Author Share Posted March 28, 2013 50 ct per stuk bij afname 25 stuks25 stuks kunnen nog net verzonden worden voor 6,75 (ivm gewicht) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 ja graag! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuintje thuis Posted March 28, 2013 Author Share Posted March 28, 2013 Eventueel zaterdag 6 april af te halen in Elst (Gelderland) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Ik ben in principe ook geïnteresseerd. Wat is de oppervlakte van een zak?NoordwestNederland, kan dat ook het Gooi zijn ? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuintje thuis Posted March 29, 2013 Author Share Posted March 29, 2013 de afmeting zijn ongeveer 1.10 m bij 0,60 mzakken bevinden zich in tuitjenhorn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Laat het even tijdig weten Jet hoeveel je wil, als je ze wil, want vannaaf haal ik alles wat over is op! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Ik wil er dan 30. Tuintje thuis, ik heb een vraag, zou jij ze voor mij bij een adres in Schagen kunnen afgeven? Het geld maak ik dan meteen per bank over. Of nee, doer er maar 20, dan blijft er genoeg over voor Piros. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuintje thuis Posted March 29, 2013 Author Share Posted March 29, 2013 Grinnekt eerst heel erg... Ik denk dat er nog wel ruim 200 zakken liggen, dus er blijft genoeg over Schagen is geen probleem, dat is hier ook om de hoek.Als je het aantal zeker weet stuur ik je even een pb met mijn bank gegevens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Mooi, dan gaat Piroska met ongeveer 170 zakken naar Hongarije. Dat wordt nog eens een wedstrijd zaklopen Wil je nog even de plusminus afmeting geven? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuintje thuis Posted March 29, 2013 Author Share Posted March 29, 2013 de afmeting zijn ongeveer 1.10 m bij 0,60 mzakken bevinden zich in tuitjenhorn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Dank je, ik had het even over het hoofd gezien Ik heb je een PB gestuurd. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Hahaha ow, Piros hoeft ze toch niet allemaal ik doe ook een stuk of 25 denk ik.. had gewoon verkeerd gelezen, dacht dat het er 50 waren.. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuintje thuis Posted March 31, 2013 Author Share Posted March 31, 2013 Nog ongeveer 150 zakken te gaan , voor de liefhebber Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Ik heb gehoord dat de zakken zijn aangekomen, dank je wel voor het brengen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuintje thuis Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Was even vergeten je een berichtje te sturen Manlief heeft ze gister afgeleverd. Veel plezier ermee, en mocht je ooit weer nodig hebben, kun je altijd even berichtje sturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Heb je nog juten zakken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 wat gaan jullie met die zakken doen?zit te verzinnen maar kan nergens op komen ben nieuwsgierig Quote De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Zakloopwedstrijd houden ( En in voorraad houden voor als ik in de zomer wil zaaien. Dan kan je de zakken over het zaaigoed leggen en sproeien, blijft de aarde eronder vochtig en schiet het zaad niet alle kanten op door het neerkletterende water) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 er schijnen door het slechte weer veel stoute moestuinders te zijn, die in de zak naar spanje moeten... Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Ik ga ze gebruiken om aardappels in op te slaan, een paar om aardappels in te poten als alternatief voor een kuip, een paar om mijn winterjassen en schoenen in de zomer in op te slaan op zolder, nu ik Appelvrouw haar post lees ook om zaaigoed te beschermen Verder zijn ze in tijd van sneeuw handig als alternatieve deur/lekmat in de hal, EN in repen gescheurd is het een versteviging voor bouwwerken van leem zoals een pizzaoven, kachel en/of kunstwerk. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuintje thuis Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 Grappig om te lezen waar jullie ze voor gebruiken We hebben nog zo 'n 40 stuks beschikbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Zakloopwedstrijd houden ( En in voorraad houden voor als ik in de zomer wil zaaien. Dan kan je de zakken over het zaaigoed leggen en sproeien, blijft de aarde eronder vochtig en schiet het zaad niet alle kanten op door het neerkletterende water)he das een idee ik heb er nog een paar liggen @ greetje,Ik wil er wel mee in naar spanje Quote De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuintje thuis Posted April 12, 2013 Author Share Posted April 12, 2013 @red: je zou natuurlijk alvast in een zak kunnen kruipen ; ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LindaKr Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Tuintje thuis, heb je nog zakken en zijn ze in de buurt van Nijmegen op te halen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts