Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Grote jutezakken (aardappelzakken)

Recommended Posts

• 3 weeks later...

Ik wil er dan 30. Tuintje thuis, ik heb een vraag, zou jij ze voor mij bij een adres in Schagen kunnen afgeven? Het geld maak ik dan meteen per bank over.

Of nee, doer er maar 20, dan blijft er genoeg over voor Piros.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Zakloopwedstrijd houden

( En in voorraad houden voor als ik in de zomer wil zaaien. Dan kan je de zakken over het zaaigoed leggen en sproeien, blijft de aarde eronder vochtig en schiet het zaad niet alle kanten op door het neerkletterende water)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Ik ga ze gebruiken om aardappels in op te slaan, een paar om aardappels in te poten als alternatief voor een kuip, een paar om mijn winterjassen en schoenen in de zomer in op te slaan op zolder, nu ik Appelvrouw haar post lees ook om zaaigoed te beschermen

Verder zijn ze in tijd van sneeuw handig als alternatieve deur/lekmat in de hal, EN in repen gescheurd is het een versteviging voor bouwwerken van leem zoals een pizzaoven, kachel en/of kunstwerk.

Zakloopwedstrijd houden

( En in voorraad houden voor als ik in de zomer wil zaaien. Dan kan je de zakken over het zaaigoed leggen en sproeien, blijft de aarde eronder vochtig en schiet het zaad niet alle kanten op door het neerkletterende water)

he das een idee ik heb er nog een paar liggen

@ greetje,Ik wil er wel mee in naar spanje

De herinneringen die je later wil hebben,

moet je nu maken

• 3 weeks later...