Geplaatst: 2 maart 201114 j Vanaf volgende week 11 maart op BBC2 om half 10 's avonds begint weer gardener's world.Leuk programma, waar ze ook vaak items over de moestuin hebben.Vanavond is er een nieuw programma op ned 2 over tuinen.Rond half 8 begint dat.Geen idee wat het is, maar misschien leuk om te kijken
Geplaatst: 2 maart 201114 j Ik ga zeker kijken. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 11 maart 201114 j Auteur Even omhoog halen voor de lezers die nu op het forum zijn.Vanavond de eerste aflevring van een nieuw tuinseizoen.
Geplaatst: 11 maart 201114 j Half 10.. zal eens een kijkje nemen, verveel me toch is kijken of het wat is! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 12 maart 201114 j Vanaf volgende week 11 maart op BBC2 om half 10 's avonds begint weer gardener's world.Leuk programma, waar ze ook vaak items over de moestuin hebben.Vanavond is er een nieuw programma op ned 2 over tuinen.Rond half 8 begint dat.Geen idee wat het is, maar misschien leuk om te kijken Jammer net te laat .......maar ga het vanaf volgende week opnemen ik kijk al jaren .......ik heb al is gelezen dat hier iemand schreef.......echt een programma over tuinieren zonder al die commerciële verkooppraatjes!!! Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Geplaatst: 12 maart 201114 j Gisteren gekeken, maar alleen die 3 minuten over de moestuin kon me eigenlijk boeien, dus voor mij denk ik niet echt voor herhaling vatbaar (dat ligt aan mij hoor, alles wat je niet kunt eten, mag van mij op de composthoop ). Ik denk wel dat het een uitstekend no-nonsense programma is als je ook in de rest van tuinieren geïnteresseerd bent.Iemand trouwens dat tuinprogramma op Ned.2 gezien? Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 12 maart 201114 j Ja ik had het toen gezien het was ook interessant hoor maar weet niet meer waar het over ging. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 20 maart 201114 j Hey wat leuk, dank voor de tip. Ik zal het eens programmeren zodat ik het op mijn gemakje kan bekijken. Ik ben benieuwd!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.