Geplaatst: 17 maart 201312 j Vandaag maar eens anders gedaan Ben vandaag bewust maar eens verwarrend geweestIk was of ben nog niet zo te vrede over de manier waarop het groeit (bloemkool alpha en krop sla)Met bijde was ik begonnen met zaaien in doorzichtige plastic bakjes (champignonbakjes van de supermarkt)Beide bakjes zette ik in deze periode achter de vensterbank in huisNa drie weken, de bloemkool en de sla hadden 2 kleine blaadjesDeze heb ik verspeend naar plactic potjes en verhuist naar de schuur, en ze daar voor het raam gezetSinds die tijd gebeurd er weinig, ze hangen niet, maar groei zit er ook niet in maar sinds vanmiddag anders geprobeerd1 sla plantje uit het schuurtje in de volle grond onder vliesdoekbloemkool gezaaid in volle grond onder vlies doekbloemkool gezaaid in de vollegrond op een andere plek in de tuinbloemkool gezaaid in plastic potje buitenpluksla gezaaid in plastic potje (samen met mijn dochter van 6 deze zijn voor haar) Dit is dus echt een groote chaos, maar gewoon een experiment Alleen weet ik nog niet hoe ik ga experimenteren met water geven (of niet) groetjes Peter67
Geplaatst: 17 maart 201312 j Experimenteren is juist het leukste Ik ben benieuwd wat eruit komt. Ook bij mij groeit het niet hard, zal wel komen omdat het nog te koud is.
Geplaatst: 17 maart 201312 j Auteur Ik heb nu ook even een kleine stenen bloempot 2 derde gevuld met zand en de rest met moestuin grond en hier kropsla zaadjes in gedaan en buiten op het terras gezetMeetje water erbij en wachten maarMijn tuin is trouwens op het zuiden en ik woon vlak bij de kust van ons land Geduld is denk het moeilijkste voor mij Ben altijd in voor experimenten tips groetjes Peter67
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.